No SSO cookie

Cum sa maresti numarul de cai putere la o Honda

voteaza
(0/ 0)
Cum sa maresti numarul de cai putere la o Honda
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Honda este cunoscuta pentru fiabilitate si economie de carburant dar, cu exceptia catorva modele speciale ca de exemplu supercar-ul NSX, sportcar-ul S2000 si versiunile Si cum este Civic-ul, ele nu este renumita pentru numarul de cai putere. Nu este iesit din comun ca un posesor de Honda sa-si faca masina mai rapida. Din fericire, acest lucru se poate realiza in mai multe moduri.

 
 

Dificultate:  moderat

Lucruri de care vei avea nevoie: set de bucse si cheie pentru bucse, scule auto speciale.

Instructiuni  

Pasul 1: Monteaza un dispozitiv de adimisie de aer rece. Hondele moderne au cutii de aer care impiedica motorul sa ,,primeasca’’ necesarul de aer. O admisie de aer rece inlocuieste cutia de aer cu o admisie care are un diametru mare. Aerul este distribuit printr-un filtru free-flow. Pentru a instala o admisie de aer rece, scoate cutia existenta si deconecteaza admisia existenta de la motor. Instaleaza noua admisie conform instructiunilor, care pot varia in functie de marca folosita. Asigura-te ca filtrul este bine pozitionat astfel incat sa primeasca aer curat departe de caldura motorului.

Pasul 2: Instaleaza un cip de computer sau un ECU reprogramat. Astfel, se va reconfigura cantitatea de combustibil si de aer pe care o primeste motorul, crescand numarul de cai putere. La Hondele mai vechi s-ar putea sa fie relativ usor sa instalezi un cip nou dar la versiunile noi vei avea nevoie de un echipament avansat de diagnostic auto pentru a obtine rezultate optime. 

Pasul 3: Inlocuieste sistemul de evacuare existent cu unul care are un diametru mai mare. Sistemele originale de evacuare sunt mai mici in diametru decat este necesar si impiedica iesirea cat mai rapida a gazelor. Un sistem de evacuare cu un diametru mai mare va permite motorului sa functioneze mai eficient si astfel sa produca mai multa putere. Pentru a instala un sistem de evacuare vei avea nevoie de un cric,un aparat de sudura si de scule pentru taiat metalul. Aceasta operatiune trebuie realizata la un atelier, de catre un mecanic cu experienta.

Pasul 4: Inlocuieste colectorul de aer standard cu unul tubular. Este o piesa complementara sistemului de evacuare cu diametru mai mare. Colectorul tubular ajuta la evacuarea mai eficienta a gazelor si permite motorului sa produca mai multa putere. Colectorul standard nu permite evacuarea corespunzatoare a aerului fiinda are o suprafata aspra. Pentru a instala un colector tubular, trebuie sa-l scoti mai intai pe cel standard. Colectorul tubular se prinde in acelasi loc ca si colectorul standard.          

Pasul 5: Foloseste un compresor pentru a realiza o inductie fortata a motorului. Compresorul trebuie montat pe motor, pe partea unde se afla admisia, in cazul unui ,,supercharge’’ sau pe sistemul de evacuare in cazul unui ,,turbocharge’’. El forteaza patrunderea unei mase mai mari de aer in motor. Procedura de instalare a compresorului este una complicata, de aceea ea trebuie efectuata la un atelier, de catre un mecanic cu experienta.           

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0971 :: 18.68MB