China ar vrea sa produca un model de mini-autoturism cu care sa obtina laurii de la Tata Nano, Geely fiind cea care ar produce modelul de 1700 de euro. Bazele ei ar fi oferite de studiul modelului IG expus la Salonul Auto de la Beijing. Producatorul, care recent a achizitionat si Volvo, a declarat ca varianta de serie va fi mai buna calitativ decat Nano.
Modelul IG este mai lung cu 185 milimetri decat Toyota iQ, ampatamentul e mai mare cu zece centimetri, iar Geely il aminteste ca si o masina 2+2. Desigur, usile in forma de aripi de pescarus vor fi schimbate cu usi clasice. In acelasi timp e posibil sa se fabrice si o varianta electrica ce va putea ajunge chiar si in Europa.
In Rusia si in unele tari europene Geely a si aparut, planificand premiera variantei de serie a modelului IG pe anul 2012. Asa cum a declarat producatorul, pana atunci va putea sa-si extinda reteaua. Varianta chinezeasca se produce cu 988cmc, 70CP, iar pentru modelul de 80CP, produs pentru export, trebuie asteptat pana in anii 2014-2015.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!