No SSO cookie

Compania chinezeasca Geely proiecteaza un mini autoturism de aprox. 1700 euro

voteaza
(0/ 0)
Compania chinezeasca Geely proiecteaza un mini autoturism de aprox. 1700 euro
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Chinezii de la Geely vor sa ridice un rival modelului Tata Nano, mini-ul ieftin fiind emis dupa un studiu al modelului IG expus la Beijing.

 
 

China ar vrea sa produca un model de mini-autoturism cu care sa obtina laurii de la Tata Nano, Geely fiind cea care ar produce modelul de 1700 de euro. Bazele ei ar fi oferite de studiul modelului IG expus la Salonul Auto de la Beijing. Producatorul, care recent a achizitionat si Volvo, a declarat ca varianta de serie va fi mai buna calitativ decat Nano.

Modelul IG este mai lung cu 185 milimetri decat Toyota iQ, ampatamentul e mai mare cu zece centimetri, iar Geely il aminteste ca si o masina 2+2. Desigur, usile in forma de aripi de pescarus vor fi schimbate cu usi clasice. In acelasi timp e posibil sa se fabrice si o varianta electrica ce va putea ajunge chiar si in Europa.

In Rusia si in unele tari europene Geely a si aparut, planificand premiera variantei de serie a modelului IG pe anul 2012. Asa cum a declarat producatorul, pana atunci va putea sa-si extinda reteaua. Varianta chinezeasca se produce cu 988cmc, 70CP, iar pentru modelul de 80CP, produs pentru export, trebuie asteptat pana in anii 2014-2015.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2225 :: 18.68MB