No SSO cookie

Chevrolet a devenit monospatiat

voteaza
(0/ 0)
Chevrolet a devenit monospatiat
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

S-a realizat varianta limuzina tip autobuz a Chevroletului hibrid cu denumirea de MPV5. La unitatea trenului special nu s-a umblat din partea celor de la General Motors.

 
 

La Beijing s-a prezentat varianta simplificata a modelului Chevrolet Volt, care arata exact asa cum a putut fi deja vazut pe schitele brevetate, dar seamana foarte mult si cu studiul Orlando prezentat acum doi ani. Au montat aceeasi grila a radiatorului proiectat dupa criterii aerodinamice asemanatoare variantei cu patru usi. Nu lipseste nici placa de protectie care traverseaza podeaua pentru a scadea rezistenta la aer.

De dragul modelului botezat MPV5, s-a prelungit ampatamentul modelului Volt cu 15 milimetri, la 2760 mm, monospatiatul fiind mai lung cu 181 milimetri, mai lat cu 73 milimetri si cu 182 milimetri mai inalt decat sedanul. Portbagajul masinii de cinci persoane are 863 litri, cu scaunele rabatate acest volum putand creste la 1764 litri.

Bordul si consola centrala au fost de asemenea transferate de pe Volt, scopul celor de la GM fiind demonstrarea faptului ca tehnologia hibridului cu conector poate functiona la diferite modele. Nu s-a umblat la tren, partenerul electromotorului fiind motorul pe benzina de 1,6 litri. Monospatiatul nu poate sa parcurga cu propulsie electrica decat 51,5 kilometri, insa, impreuna cu generatorul de ardere interna, poate parcurge 482 kilometri. Dupa parerea GM,  51 de kilometri este exact dublul distantei pe care il parcurge in medie, zilnic, un navetist chinez.

Deocamdata nu poate fi vorba despre productia in serie a modelului MPV5, dar fara nicio indoiala GM va arunca pe piata mai multe modele bazate pe modelul Volt.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1122 :: 22.11MB