No SSO cookie

Cele mai obisnuite cauze ale defectiunilor la anvelope

voteaza
(0/ 0)
Cele mai obisnuite cauze ale defectiunilor la anvelope
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cand vine vorba de probleme ale anvelopelor, exista mai multe cauze. Iata cateva dintre motivele pentru care anvelopele se vor avaria.

 
 

Umflarea cu prea putin aer

Cea mai comuna cauza este umflarea cu aer mai putin decat necesar a anvelopelor, ceea ce va conduce la o anvelopa sparta sau una dezumflata. Aceste roti se vor incalzi mult mai tare din cauza lipsei aerului. Astfel, uzura va fi diferita pentru fiecare roata in parte. O modalitate usoara de a evita acest lucru este verificarea constanta a anvelopelor pentru a avea presiune corecta a aerului.

 Umflarea excesiva

Mai putin obisnuit, dar e posibil sa iti umfli rotile excesiv. Oamenii fac acest lucru din diferite motive, cum ar fi sa mareasca economia de consum de combustibil, sau doar din greseala. Umflarea excesiva iti predispune anvelopele la avarii din cauza gropilor de pe drumuri.

Prea multa greutate

Greutatea excesiva pe roti poate fi o problema. Verifica limita maxima de incarcare pentru a te asigura ca masina ta este sub limita.

Uzura anvelopelor

In timp, anvelopele vor incepe sa se uzeze. Acest lucru este normal, dar din acest motiv, ele trebuie inlocuite destul de des. Cu cat folosesti mai mult rotile peste limita lor de existenta, cu atat mai mult creste pericolul aparitiei problemelor la anvelope. Rotile isi vor pierde ridurile si, intr-un final, si tractiunea. Acest lucru poate fi periculos, existand un pericol mare de accident pe care il poti sau nu controla.

 Ca si concluzie, problemele anvelopelor pot avea multe cauze, dar, de obicei, se pot preveni printr-o verificare constanta.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5715 :: 22.19MB