No SSO cookie

Cele mai obisnuite cauze ale defectiunilor la anvelope

voteaza
(0/ 0)
Cele mai obisnuite cauze ale defectiunilor la anvelope
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cand vine vorba de probleme ale anvelopelor, exista mai multe cauze. Iata cateva dintre motivele pentru care anvelopele se vor avaria.

 
 

Umflarea cu prea putin aer

Cea mai comuna cauza este umflarea cu aer mai putin decat necesar a anvelopelor, ceea ce va conduce la o anvelopa sparta sau una dezumflata. Aceste roti se vor incalzi mult mai tare din cauza lipsei aerului. Astfel, uzura va fi diferita pentru fiecare roata in parte. O modalitate usoara de a evita acest lucru este verificarea constanta a anvelopelor pentru a avea presiune corecta a aerului.

 Umflarea excesiva

Mai putin obisnuit, dar e posibil sa iti umfli rotile excesiv. Oamenii fac acest lucru din diferite motive, cum ar fi sa mareasca economia de consum de combustibil, sau doar din greseala. Umflarea excesiva iti predispune anvelopele la avarii din cauza gropilor de pe drumuri.

Prea multa greutate

Greutatea excesiva pe roti poate fi o problema. Verifica limita maxima de incarcare pentru a te asigura ca masina ta este sub limita.

Uzura anvelopelor

In timp, anvelopele vor incepe sa se uzeze. Acest lucru este normal, dar din acest motiv, ele trebuie inlocuite destul de des. Cu cat folosesti mai mult rotile peste limita lor de existenta, cu atat mai mult creste pericolul aparitiei problemelor la anvelope. Rotile isi vor pierde ridurile si, intr-un final, si tractiunea. Acest lucru poate fi periculos, existand un pericol mare de accident pe care il poti sau nu controla.

 Ca si concluzie, problemele anvelopelor pot avea multe cauze, dar, de obicei, se pot preveni printr-o verificare constanta.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1460 :: 22.19MB