In direct nu am putut vedea inca micul model M. In orice caz, bavarezii se afla in acel stadiu cu dezvoltarea noului model sport, incat varianta aproape finalizata au scos-o si pe Nurburgring. Filmuletul contine doar doua mici curbe efectuate in tempo, astfel multe sunt inca intrebarile fara raspuns in legatura cu masina. Nu se poate sti care va fi denumirea, deoarece M1 este numele legendarei masini sport din anii 70. Printre posibilitati se aminteste 135is si 135ti care evoca modelul 1602.
Masina va primi probabil varianta modificata a motorul turbo cu sase cilindri in linie de 306 CP al modelului 135i, avand probabil 350 CP, ca sa nu pericliteze pozitia M3-ului cu 420 CP. Este imbucurator faptul ca, spre deosebire de 135i, in cel mai mic model M se va gasi si un diferential mecanic cu inchidere automata. Bara de protectie din fata si aripile late, asemanatoare lui M3, arata ca nu este vorba de o realizare de toate zilele.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!