Schrader Electronics fabrica diversi senzori pentru nenumarate fabrici de masini, firma lucrand, deja, si la senzorul care se poate incorpora in jante. Cu ajutorul lor se pot culege informatii in timp real despre starea cauciucurilor si conditiile drumurilor, senzorii impartind datele cu stabilizatorul de curs al vehiculului.
Functionarea ESP, ABS si al altor extra-uri pot fi optimizate de electronica cu ajutorul datelor venite de la cauciucuri, acest lucru asigurand, macar theoretic, o conducere mai sigura a masinii. In decurs de trei ani se poate raspandi sistemul care culege informatii despre adancime de profil, presiune, temperatura si despre nivelul actual de incarcare.
Nu cu oricine, ci cu Pirelli s-a asociat Schrader pentru dezvoltarea tehnologiei, primul rezultat palpabil a muncii comune va ajunge in circulatie comerciala incepand cu sfarsitul anului. Pentru sistemul de valoare integral, numit Cyber Tyre, va trebui asteptat pana in 2013.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!