No SSO cookie

Cabinele telefonice inutile folosite ca alimentatoare de energie electrica

voteaza
(0/ 0)
Cabinele telefonice inutile folosite ca alimentatoare de energie electrica
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Odata cu raspandirea telefoanelor mobile, Telekom Austria pune la cale modificarea cabinelor devenite inutile in alimentatoare de energie electrica, capabile sa alimenteze autoturisme electrice.

 
 

Realizarea acestei idei este inca foarte la inceput, deoarece in tara vecina sunt luate in evidenta doar 223 autoturisme electrice si 3.559 cu consum hibrid, in timp ce din cele cu consum clasic sunt 4,3 milioane. Dar exista si modede electrice si biciclete cu motor, alimentate cu acumulatori. Asadar, nu numai autoturismele ar putea fi alimentate de la aceste „benzinarii”. Clubul austriac de automobile estimeaza o crestere a autoturismelor ecologice la 450 de mii pana in anul 2020.

In momentul de fata, in Austria exista 13,5 mii cabine telefonice. Marti au fost cu una mai putin, deoarece a fost inaugurat primul aliimentator de curent electric, transformat din cabina telefonica, chiar in Viena, in fata sediului Austria Telekom. Compania are in plan, ca pana la sfarsitul anului sa transforme 30 din cabinele sale in alimentatoare de energie electrica. La inceput compania va furniza gratuit energia electrica.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.3721 :: 22.19MB