No SSO cookie

BMW dezvolta un hibrid cu celula de combustie

voteaza
(0/ 0)
BMW dezvolta un hibrid cu celula de combustie
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

BMW a dezvoltat un hibrid dotat cu celula de combustie, iar tehnologia poate sa ajunga in fabricatie de serie in 2014. In primul trimestru al anului 2010, BMW a fost marca de lux cea mai cautata.

 
 

BMW lucreaza la un nou sistem de propulsie, firma bavareza va lansa in piata un hibrid cu celula de combustie. Deocamdata nu se stie multe despre tehnologie, in orice caz nemtii planuiesc sa-l fabrice in serie din 2014.

Pe langa motorul de benzina, BMW construieste o celula de combustie de 7 cai putere si un motor electric de 111 cai putere; la viteza mica celula de combustie aprovizioneaza blocul electric care actioneaza rotile din spate. Daca este nevoie de putere mai mare, motorul cu ardere interna ajuta la actionarea rotilor din fata, cele doua sisteme pot lucra complementar.

Sistemul de propulsie este deja testat intr-o versiune modificata, care va fi prezentata pentru prima oara in noua generatie a lui Mini, si a BMW-ului, care este planificata cu propulsie pe rotile din fata. De altfel, BMW a reactionat la comunicatul lui Audi, conform caruia marca din Ingolstadt a reusit pentru prima oara sa vanda mai multe masini decat Mercedes. Bavarezii au aratat chiar, cu toate acestea, ca BMW ramane in continuare marca de lux cea mai populara, fiindca in primul trimestru al anului 2010 au vandut 265809 de masini in toata lumea fata de cele 264100 de unitati de Audi si 248500 de Mercedes.

 

Cuvinte cheie:
BMW | Audi |
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0669 :: 17.78MB