No SSO cookie

BMW dezvolta un hibrid cu celula de combustie

voteaza
(0/ 0)
BMW dezvolta un hibrid cu celula de combustie
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

BMW a dezvoltat un hibrid dotat cu celula de combustie, iar tehnologia poate sa ajunga in fabricatie de serie in 2014. In primul trimestru al anului 2010, BMW a fost marca de lux cea mai cautata.

 
 

BMW lucreaza la un nou sistem de propulsie, firma bavareza va lansa in piata un hibrid cu celula de combustie. Deocamdata nu se stie multe despre tehnologie, in orice caz nemtii planuiesc sa-l fabrice in serie din 2014.

Pe langa motorul de benzina, BMW construieste o celula de combustie de 7 cai putere si un motor electric de 111 cai putere; la viteza mica celula de combustie aprovizioneaza blocul electric care actioneaza rotile din spate. Daca este nevoie de putere mai mare, motorul cu ardere interna ajuta la actionarea rotilor din fata, cele doua sisteme pot lucra complementar.

Sistemul de propulsie este deja testat intr-o versiune modificata, care va fi prezentata pentru prima oara in noua generatie a lui Mini, si a BMW-ului, care este planificata cu propulsie pe rotile din fata. De altfel, BMW a reactionat la comunicatul lui Audi, conform caruia marca din Ingolstadt a reusit pentru prima oara sa vanda mai multe masini decat Mercedes. Bavarezii au aratat chiar, cu toate acestea, ca BMW ramane in continuare marca de lux cea mai populara, fiindca in primul trimestru al anului 2010 au vandut 265809 de masini in toata lumea fata de cele 264100 de unitati de Audi si 248500 de Mercedes.

 

Cuvinte cheie:
BMW | Audi |
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1318 :: 22.19MB