BMW lucreaza la un nou sistem de propulsie, firma bavareza va lansa in piata un hibrid cu celula de combustie. Deocamdata nu se stie multe despre tehnologie, in orice caz nemtii planuiesc sa-l fabrice in serie din 2014.
Pe langa motorul de benzina, BMW construieste o celula de combustie de 7 cai putere si un motor electric de 111 cai putere; la viteza mica celula de combustie aprovizioneaza blocul electric care actioneaza rotile din spate. Daca este nevoie de putere mai mare, motorul cu ardere interna ajuta la actionarea rotilor din fata, cele doua sisteme pot lucra complementar.
Sistemul de propulsie este deja testat intr-o versiune modificata, care va fi prezentata pentru prima oara in noua generatie a lui Mini, si a BMW-ului, care este planificata cu propulsie pe rotile din fata. De altfel, BMW a reactionat la comunicatul lui Audi, conform caruia marca din Ingolstadt a reusit pentru prima oara sa vanda mai multe masini decat Mercedes. Bavarezii au aratat chiar, cu toate acestea, ca BMW ramane in continuare marca de lux cea mai populara, fiindca in primul trimestru al anului 2010 au vandut 265809 de masini in toata lumea fata de cele 264100 de unitati de Audi si 248500 de Mercedes.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!