No SSO cookie

BMW 303

voteaza
(0/ 0)
BMW 303
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Multi considera BMW 303 ca prima masina reala BMW si, cu siguranta, a fost primul vehicul BMW care a avut de acum celebra grila dubla de radiator, probabil creata de inginerul Peter Schimanowski. BMW 303 a fost motivul pentru care Max Friz a plecat de la BMW. El a proiectat un motor cu patru cilindri din aluminiu pentru a satisface cerintele legate de capacitate cerute de Josef Popp.

 
 

Inginerul Rudolf Schleicher a propus insa un motor mai mic, de 6 cilindri, derivat din motorul 3/20 de 4 cilindri. Argumentul sau se baza pe adaugarea a inca 2 cilindri pe aceleasi coordonate ca motorul existent si astfel se realiza o economie de bani. Popp nu era sigur ce sa faca, asa ca l-a intrebat pe Wilhelm Kissel daca putea consulta inginerii Daimler-Benz. Acestia au votat in favoarea motorului de 6 cilindri, iar Friz a parasit nu dupa mult timp compania.

Modele de motor ale 303, cu 1173 cc si 6 cilindri aveau acelasi layout pentru valva de deasupra ca si variantele 3/20 si acelasi diametru si dimensiuni. In orice caz, corpul sau a fost restilizat si a primit mai mult metal intre alezaje si astfel i s-a permis o crestere a puterii, dar si a capacitatii portante.Sasiul avea partile laterale tubulare, provenite de la 3/20, dar avea un sistem de susnpensii frontal imbunatatit. Insa suspensia spate foarte rigida a constituit cea mai mare slabiciune a masinii.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0631 :: 17.78MB