Inginerul Rudolf Schleicher a propus insa un motor mai mic, de 6 cilindri, derivat din motorul 3/20 de 4 cilindri. Argumentul sau se baza pe adaugarea a inca 2 cilindri pe aceleasi coordonate ca motorul existent si astfel se realiza o economie de bani. Popp nu era sigur ce sa faca, asa ca l-a intrebat pe Wilhelm Kissel daca putea consulta inginerii Daimler-Benz. Acestia au votat in favoarea motorului de 6 cilindri, iar Friz a parasit nu dupa mult timp compania.
Modele de motor ale 303, cu 1173 cc si 6 cilindri aveau acelasi layout pentru valva de deasupra ca si variantele 3/20 si acelasi diametru si dimensiuni. In orice caz, corpul sau a fost restilizat si a primit mai mult metal intre alezaje si astfel i s-a permis o crestere a puterii, dar si a capacitatii portante.Sasiul avea partile laterale tubulare, provenite de la 3/20, dar avea un sistem de susnpensii frontal imbunatatit. Insa suspensia spate foarte rigida a constituit cea mai mare slabiciune a masinii.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!