No SSO cookie

BMW 303

voteaza
(0/ 0)
BMW 303
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Multi considera BMW 303 ca prima masina reala BMW si, cu siguranta, a fost primul vehicul BMW care a avut de acum celebra grila dubla de radiator, probabil creata de inginerul Peter Schimanowski. BMW 303 a fost motivul pentru care Max Friz a plecat de la BMW. El a proiectat un motor cu patru cilindri din aluminiu pentru a satisface cerintele legate de capacitate cerute de Josef Popp.

 
 

Inginerul Rudolf Schleicher a propus insa un motor mai mic, de 6 cilindri, derivat din motorul 3/20 de 4 cilindri. Argumentul sau se baza pe adaugarea a inca 2 cilindri pe aceleasi coordonate ca motorul existent si astfel se realiza o economie de bani. Popp nu era sigur ce sa faca, asa ca l-a intrebat pe Wilhelm Kissel daca putea consulta inginerii Daimler-Benz. Acestia au votat in favoarea motorului de 6 cilindri, iar Friz a parasit nu dupa mult timp compania.

Modele de motor ale 303, cu 1173 cc si 6 cilindri aveau acelasi layout pentru valva de deasupra ca si variantele 3/20 si acelasi diametru si dimensiuni. In orice caz, corpul sau a fost restilizat si a primit mai mult metal intre alezaje si astfel i s-a permis o crestere a puterii, dar si a capacitatii portante.Sasiul avea partile laterale tubulare, provenite de la 3/20, dar avea un sistem de susnpensii frontal imbunatatit. Insa suspensia spate foarte rigida a constituit cea mai mare slabiciune a masinii.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

  • Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Pentru a câștiga o bună parte din vânzările segmentului compact, cei de la Renault au dezvoltat un model complet nou și sofisticat, cu un exterior frumos și un interior high-tech, totul completat de numeroasele sisteme de siguranță

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
2.5626 :: 22.19MB