No SSO cookie

Avantajele folosirii unui sistem de racire a franelor

voteaza
(0/ 0)
Avantajele folosirii unui sistem de racire a franelor
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Sistemul de racire a franelor pentru masina este absolut necesar in zilele noastre. pentru ca franele de inalta performanta inseamna temperaturi mari. Daca vrei sa racesti "lucrurile” si sa eviti posibilele daune si accidente cauzate de frane supra-incalzite, este important sa ai un sistem de racire a franelor. Sa vedem care sunt avantajele acestor sisteme.

 
 

Franarea vehiculului: un sistem de racire te poate ajuta in imbunatatirea franarii vehiculului tau. Sistemul se poate adapta la bara masinii tale, imbunatatind atat sistemul de franare, cat si aspectul masinii. Sistemul de racire poate preveni uzura, in special daca ai instalate frane mari care tind sa ridice temperatura repede. Caldura acumulata poate miscora durata de viata a franelor tale, supra-incalzind etrierele si lichidul de frana.

Performanta mai buna: sistemul de racire include un ansamblu de racire a uleiului si o pompa. Acest sistem permite racirea montajului sistemului de franare, prin permiterea circularii aerului peste ansamblu, pentru a mari performanta.

Stabilitate: un avantaj marunt, dar important, al sistememlor de racire este stabilitatea suplimentara oferita controlului sistemului de franare. Daca iti doresti performanta optima, un sistem de racire poate face diferenta.

Suport pentru franele din spate: sistemele de racire pot fi folosite la remorci cu diferite ansamble, pentru a oferi suport suplimentar franelor din spate. Aceste sisteme sunt eficiente in mod particular pentru remorcile cu carlig.

Un sistem de racire a franelor ajuta la stabilizarea temperaturii rotorului, in timp ce miscoreaza cantitatea de caldura transferata la etriere si la pedale. Acest lucru ajuta la prevenirea supra-incalzirii franelor si a fierberii fluidelor, care pot cauza accidente grave si daune considerabile vehiculului tau, prin mentinerea temperaturii corespunzatoare a pedalelor de frana. 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1074 :: 17.87MB