No SSO cookie

Atunci cand din teava de esapament iese fum alb

voteaza
(0/ 0)
Atunci cand din teava de esapament iese fum alb
Utile · · 3 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Fumul care iese din teava de esapament poate sa va faca o idee despre starea masinii dumneavoastra. Atunci cand fumul are culoarea alba, poate indica doua situatii, in functie de temperatura motorului. Fumul poate sa iasa pe teava de esapament atunci cand motorul abia se incalzeste sau la orice temperatura a sa.

 
 

Daca fumul alb isi face aparitia imediat dupa ce motorul s-a incalzit, atunci motorul nu are nicio problema. Este ceva normal. Acest lucru se intampla datorita condensului care s-a format in interiorul motorului, mai ales daca masina a stat parcata peste noapte si a fost pornita dimineata.

Totusi, cand fumul alb iese din teava de esapament chiar daca motorul s-a incalzit deja, atunci e o problema. Aceasta apare datorita apei care patrunde in cilindrii motorului, se evapora, devine abur si iese pe teava de esapament sub forma fumului alb pe care il vedeti. Problema este cum a ajuns apa in cilindrii motorului? Motivul este ca garnitura care previne infiltrarea apei in motor s-a rupt sau este deteriorata.

Din moment ce garnitura este deteriorata, cel mai bine ar fi sa o inlocuiti, facand o vizita la un mecanic. Acest lucru va rezolva problema fumului alb care iese din teava de esapament. Cat despre condensul care apare pe motor, nu se poate face nimic in aceasta privinta, deoarece este un fenoment normal, care apare in cursul noptii. 

 

Cuvinte cheie:
teava | fum |
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (3)

scris de Anonim

Scoate postul asta ca este cea mai mare prostie care am citit-o vreodata.

scris de Anonim

cum se cheam acea garnitura? de chiuloasa?

scris de Anonim

inteleg ca problema ar fi ca se infiltreaza apa....dar daca apa nu scade, de unde intra apa?

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1563 :: 22.16MB