Daca fumul alb isi face aparitia imediat dupa ce motorul s-a incalzit, atunci motorul nu are nicio problema. Este ceva normal. Acest lucru se intampla datorita condensului care s-a format in interiorul motorului, mai ales daca masina a stat parcata peste noapte si a fost pornita dimineata.
Totusi, cand fumul alb iese din teava de esapament chiar daca motorul s-a incalzit deja, atunci e o problema. Aceasta apare datorita apei care patrunde in cilindrii motorului, se evapora, devine abur si iese pe teava de esapament sub forma fumului alb pe care il vedeti. Problema este cum a ajuns apa in cilindrii motorului? Motivul este ca garnitura care previne infiltrarea apei in motor s-a rupt sau este deteriorata.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de Anonim 24 November 2010 11:08
Scoate postul asta ca este cea mai mare prostie care am citit-o vreodata.
scris de Anonim 4 October 2010 07:24
cum se cheam acea garnitura? de chiuloasa?
scris de Anonim 9 September 2010 07:34
inteleg ca problema ar fi ca se infiltreaza apa....dar daca apa nu scade, de unde intra apa?
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!