Fabrica a fost infiintata ca o colaborare intre Italia si Uniunea Sovietica si a fost consturita pe unul din malurile Volgai. O noua parte a orasului, Togliatti, denumita dupa comunistul italian, a fost construita in jurul fabricii. Lada a fost numita "people's car", la fel ca Citroën 2CV sau VW Beetle.
In 1971, compania Alpine a inregistrat 123 de victorii in raliul de la Monte Carlo, folosind masini cu motoare drivate din Renault R16. In 1973, ei au repetat seria de succese de la Monte Carlo si la raliul International, invingand echipele Porsche, Lancia si Ford. In tot acest timp, productia de modele A110 a crescut si s-au incheiat contracte de construcite pentru A110 si A108 cu fabrici din alte tari precum Spania, Mexic, Brazilia sau Bulgaria.
Jean Redele, fonadatorul Alpine, a fost initial proprietarul unui garaj din Dieppe, care a inceput sa aiba succes odata cu una dintre putinele masini franceze produse imediat dupa cel de-al doilea Razboi Mondial.
Seriile Land Rover s-au dezvoltat din 1948 si pana in 1983, din 1947 si pana in 1985, daca tinem cont de seriile de pre-productie Land Rover si de stadiul I al seriei 3. Modelul cu ampatament scurt, SWB, a crescut de la un ampatament de 203.2 cm la 223.5 si cel cu ampatament lung – LWB, de la 271.8 cm, la 276.9 cm. Mai erau si modelele SIIA si SIIB cu forward-control (FC), modelul militar cu greutate redusa si alte variatii.
Infiniti a fost introdus pe piata din Statele Unite de Nissan, in 1989, ca rival al Toyota si al introducerii brandurilor de lux ale Honda – Lexus si Acura. O serie de reclame inspirate de Zen, cunoscuta ca "rocks and trees” (pietre si arbori) era menita sa aduca notorietate brandului. Reclamele, in orice caz, au neglijat orice caracteristici viitoare ale modelelor Infiniti si, ca atare, nu au dus la vanzarile scontate. O publicitate mai buna si cateva premii castigate de modele ar fi facut in final din Infiniti un lider pe piata masinilor de lux a pietei americane. Din 1989, vanzarile au scazut consistent.
Fabricantul de tractoare Ferruccio Lamborghini a fost primul care a construit masini ca hobby, folosind componente Fiat. Cand a observat ca cererea este mare, in mod special pentru masini sport, a pus bazele fabricii din Bologna. Printre creatiile sale a fost 3929cc V-12 Miura din 1966m cu motor transversal frontal.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.