Frank Williams a concurat in mai multe curse de Formula 1 inainte de a-si crea propria echipa in 1977. Dupa ce l-a intalnit pe Patrick Head, cei doi au format ceea ce atunci s-a numit Williams Grand Prix Engineering, acum WilliamsF1. Echipa a debutat in 1977 la Marele Premiu al Spaniei.
Thomas B. Jeffery a construit si vandut biciclete Rambler in Chicago din 1878 pana in 1900. A fost unul dintre primii oameni ai Americii interesati de automobile la sfarsitul sec. 19 si, in 1897, a construit el insusi o masina cu motor.
Vauxall a inceput ca Alex Wilson & Company in Londra, in 1857. In 1884 au devenit Vauxhall Iron Works, construita pe locul unei foste case medievale, Fulk le Breant . Primul model Vauxhall era o masina cu un singur cilindru si 5 cp si au fost construite patru astfel de modele pana la inlocuirea lor cu seriie 9 si 12, cu 14 cp si faimoasa capota cu caneluri. Compania s-a mutat la Lutton, in Bedfordshire in 1905, care, coincidenta, a fost locul de bastina al lui Fulk.
Trident Cars Ltd era un producator de masini englez din Woodbridge, Suffolk, intre 1965 si 1974. A fost redeschisa in 1976 in Ipswich. Noua companie si-a oprit productia in 1977-78.
Henri Théodore Pigozzi s-a nascut la 26 iunie 1898. In 1922, Pigozzi l-a intalnit pe Carlo Carmone, care l-a prezentat lui Giovanni Agnelli, fondatorul si patronul FIAT. Pigozzi a inceput sa trimia caroserii la FIAT pentru reciclare. In 1924, Pigozzi a devenit agent general al Fiat in Franta si in 1926 a inceput distributia vehiculelor Fiat, numita SAFAF (Société Anonyme Français des Automobiles FIAT). Organizatia a inceput sa asambleze masini Fiat in fabrica de la Suresnes, la marginea Parisului. Din 1928 si pana in 1934, aproape 30.000 de unitati au fost asamblate de Pigozzi.
In octombrie 1955 a fost lansata masina cu patru roti Suzuki ca: 1950'sSuzulight SS (2-usi sedan), Suzulight SD (2-usi wagon), Suzulight SL (3-usi sedan) si Suzulight SP (pick-up). Ampatamentul era de 200 cm, lungimea de 299, motorul de 359cc, tractiune fata. Pana in mai 1957, Suzuki s-a concentrat pe productia de masa a modelului SL numai cel care a fost privit ca un vehicul de tip comercial. Acesta a fost redenumit Suzulight SF in ianuarie 1958 si a beneficiat de un motor marit de 360 cc.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.