Compania a fost fondata in 1917, de catre Henry M. Leland. Leland, unul dintre fondatorii Cadillac, a parasit divizia General Motors in timpul Primului Razboi Mondial si a format compania Lincoln Motor, care producea motoare de avioane Liberty. Dupa razboi, fabricile companiei au fost reutilate pentru a putea produce automobile de lux.
Inginerul Andre Citroen si-a petrecut multi ani in industria de automobile, ocupandu-se cu realizarea diferitelor angrenaje tehnice, iar in timpul in timpul razboiului a fabricat munitie. Prima sa masina, de tip A, a fost lansata in 1919 si a avut un motor SV de 1327 cc. In 1922, a realizat un vehicul de tip B, cu 1453 cc.
In timpul Primului Razboi Mondial, motoarele de avion BMW au pus bazele unei traditii a excelentei si fiabilitatii. Baronul von Richthofen, supranumit "Baronul Rosu", a fost cel care a elogiat motoarele BMW, ce au pus in functiune legendarul Triplan Fokker din 1917.
Multi considera BMW 303 ca prima masina reala BMW si, cu siguranta, a fost primul vehicul BMW care a avut de acum celebra grila dubla de radiator, probabil creata de inginerul Peter Schimanowski. BMW 303 a fost motivul pentru care Max Friz a plecat de la BMW. El a proiectat un motor cu patru cilindri din aluminiu pentru a satisface cerintele legate de capacitate cerute de Josef Popp.
Modelul BMW 321 a fost produs din 1939 si pana in 1940. Au fost fabricate 3.690 de bucati, cu un singur motor de 1.9 litri.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.