No SSO cookie

Un nou kit de caroserie pentru VW Golf!

voteaza
(0/ 0)
Un nou kit de caroserie pentru VW Golf!
Tuning · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Convertirea unui Volkswagen Golf obisnuit in ceva SF costa doar 12.000 de euro..

 
 
Acum cativa ani Volkswagen a dezvelit un concept socant denumit Golf GTI W12-650 la intrunirea anuala a proprietarilor austrieci de Golf, care a avut loc la Worthersee. Tunerul olandez Exclusive Tunning Worldwide a creat un kit de caroserie care se aseamana aproape perfect cu fabulosul concept al celor de la Volkswagen. Pretul e si el foarte mare, nu mai putin de 12.000 de euro, dar pentru cei cu adevarat fanatici pentru modelul Golf aceast kit de caroserie va merita orice efort financiar. Kitul contine o noua bara frontala cu admisii de aer uriase, pragurile laterale masive si roti cu jante de 18 inch GTI. In partea din spate regasim o noua bara spate, o trapa revizuita si un sistem de esapament cu patru tevi perfect functionale. Din pacate motorul 650PS de 6 litri bi-turbo W12 de pe conceptul Volkswagen nu face parte din pachetul de modificari, dar acest pachet de modificari exterioare poate fi montat pe oricare Golf V cu 3 usi. Disponibil in orice combinatie de culori dorita de client, kitul de caroserie necesita 2-3 saptamani pentru a fi instalat complet.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3977 :: 22.2MB