No SSO cookie

TUNING: Volkswagen Beetle 1973 cu motor de Subaru WRX

voteaza
(0/ 0)
TUNING: Volkswagen Beetle 1973 cu motor de Subaru WRX
Tuning · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cineva s-a decis sa faca dintr-un Volkswagen Beetle un adevarat monstru. Astfel, masinuta a fost dotata cu un motor turbo care este capabil sa produca 282 cai putere. Pe langa acest motor, masina a mai primit diverse parti de la un Porsche. Poate va intrebati care este pretul. Pentru a afla acest lucru va invitam sa cititi mai departe.

 
 

Un Volkswagen Beetle din 1973 a fost modificat, putin mai mult. Acestuia i s-a adaugat un motor turbo de 2.0 litri, preluat de la un Subaru WRX.
Masina este greu de controlat si cu motorul de baza, cel de 1.3 litri, dar oare cum o fi cu acest motor?
Probabil in momentul de fata masina este asemenea unei mici rachete. Eram curiosi sa vedem daca micul monstru a avut parte de upgrade si pe partea suspensiilor. Din pacate acest lucru nu este mentionat de proprietar care si-a pus masina la vanzare pe un site romanesc, cerand 60.000 de euro. O suma destul de mare am zice daca e sa luam in calcul riscul crescut de accidente. In descrierea pusa de proprietar, acesta spune ca masina a imprumutat diverse piese de la un Porsche iar motorul este imprumutat de la un Subaru WRX, un motor care produce 282 CP.
Chiar si asa, pretul este unul exagerat si s-ar putea sa ramana cu acest monstrulet pe cap. In continuare va invitam sa urmariti imaginile publicate in cadrul articolului.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2247 :: 17.88MB