No SSO cookie

TUNING: Pozitionarea rotilor - Noul trend din Tara Soarelui Rasare

voteaza
(0/ 0)
TUNING: Pozitionarea rotilor - Noul trend din Tara Soarelui Rasare
Tuning · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Nu ati vazut tot ce se putea vedea in materie de tuning. Asta o spunem acum, dupa ce am dat peste aceasta masina provenita. Daca sunteti curiosi sa aflati mai multe, atunci va invitam sa cititi mai departe.

 
 

In Tara Soarelui Rasare exista o noua moda printre pasionatii de tuning. Moda tine de pozitionarea rotilor.
O pozitionare destul de ciudata, asta e clar. In plus, o astfel de masina arata de parca tocmai a suferit vreun accident, iar proprietarul nu a avut bani de reparatii.
Va invitam sa urmariti o astfel de modificare pe un Suzuki Alto din anii '90. Veti vedea ca a castigat si cateva premii datorita acestei modificari. Interesante gusturi au cei din Tara Soarelui Rasare...
Materialul video e mai jos. Asteptam impresiile voastre cu privire la acest stil de tuning.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (1)

scris de ChibiKaguya

Nu e practic. Ideea e inspirata din cursele auto cand rotile sunt inclinate pentru a creste aderenta in curbe, insa acolo inclinarea este foarte mica. Nu cred ca acea masina are nevoie de asa ceva, din contra chiar ii dauneaza, cauciucurile isi reduc contactul cu suprafata in linie dreapta, din asta rezulta o aderenta foarte scazuta la franare.

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3381 :: 22.19MB