In Tara Soarelui Rasare exista o noua moda printre pasionatii de tuning. Moda tine de pozitionarea rotilor.
O pozitionare destul de ciudata, asta e clar. In plus, o astfel de masina arata de parca tocmai a suferit vreun accident, iar proprietarul nu a avut bani de reparatii.
Va invitam sa urmariti o astfel de modificare pe un Suzuki Alto din anii '90. Veti vedea ca a castigat si cateva premii datorita acestei modificari. Interesante gusturi au cei din Tara Soarelui Rasare...
Materialul video e mai jos. Asteptam impresiile voastre cu privire la acest stil de tuning.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de ChibiKaguya 2 July 2012 13:16
Nu e practic. Ideea e inspirata din cursele auto cand rotile sunt inclinate pentru a creste aderenta in curbe, insa acolo inclinarea este foarte mica. Nu cred ca acea masina are nevoie de asa ceva, din contra chiar ii dauneaza, cauciucurile isi reduc contactul cu suprafata in linie dreapta, din asta rezulta o aderenta foarte scazuta la franare.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!