No SSO cookie

TUNING: Maserati Quattroporte

voteaza
(0/ 0)
TUNING: Maserati Quattroporte
Tuning · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Acest proiect a fost realizat de o divizie a CDC International. Putem spune ca modelul modificat arata foarte bine. De aceea va invitam si pe voi sa aflati mai multe, citind mai departe.

 
 

Tunerul german CDC International a lansat o divizie numita CDC Performance. Primul model care a fost modificat de noua divizie a fost acest Maserati Quattroporte.
Modificarile aduse pot fi observate la grila de protectie din fata, la praguri, precum si in partea din fata.
Elementele adaugate au fost fabricate din fibra de carbon. Acestea aduc un plus de rezistenta, insa contribuie si la greutatea redusa a masinii.
Pe langa partea exterioara, s-a modificat si interiorul masinii. S-a folosit piele neagra premium cu anumite note de rosu sau alb, in functie de culoarea masinii. Veti vedea in imagini ca exista o versiune in rosu si una in alb.
Cei de la CDC Performance au lucrat si la performanta masinii. Astfel, ei au reusit sa duca motorul V8 la 572 cai putere si 570 Nm. In aceste conditii, masina accelereaza de la 0 la 100 km/h in 4.6 secunde. Viteza maxima este de 300 km/h.
Cat despre pret, nu avem informatii in acest moment. Acum, va invitam sa urmariti imaginile publicate in cadrul articolului, dar si materialul video de mai jos. Vizionare placuta !

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5062 :: 17.89MB