John Olsson detine probabil cel mai tare Audi R8 tunat. Acesta si-a luat monstrul cu motor V10 de 5.2 litri si l-a dus in casa tunerului german PPI.
Tunerul a lucrat, a lucrat si iar a lucrat, rezultand astfel acest monstru. In mare parte s-a dorit o masina mult mai usoara. De aceea s-a folosit multa fibra de carbon obtinandu-se o masina cu 250 de kg mai usoara.
In plus, s-a lucrat si la partea de performanta. Puterea motorului a crescut de la 560 CP la 710 CP. Destul de incredibil. Din pacate nu va putem zice viteza maxima pentru ca aceste date nu se cunosc dar va invitam sa urmariti imaginile publicate in cadrul galeriei.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!