No SSO cookie

TUNING: Ducati Monster 1100 EVO Bulgari

voteaza
(5/ 1)
TUNING: Ducati Monster 1100 EVO Bulgari
Tuning · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Va invitam sa aflati de aceasta data mai multe informatii despre acest program de tuning realizat pentru Ducati Monster 1100 EVO Bulgari. Daca v-am starnit curiozitatea, atunci trebuie sa cititi mai departe.

 
 

Cei de la Vilner vin cu o propunere interesanta. Ei au adus o serie de modificari celebrei motociclete Ducati Monster 1100 EVO. In plus, au personalizat motocicleta si cu un nume, Bulgari. Legatura cu celebrul producator de bijuterii nu exista, sau cel putin nu ar trebui sa existe daca vor sa scape de un proces.
Aceasta este a doua incercare de modificare a unei motociclete. Prima data cei de la Vilner au "lucrat" si la un BMW F800R.
Modificarile au fost aduse atat in partea din fata cat si in partea din spate. In plus, actuala versiune este mai scurta cu 100 mm, cel putin asa sustine tunerul.
Pe langa aspectul exterior, cei de la Vilner au adus modificari si motorului. Daca acesta producea initial 99 cai putere, va spunem ca acum produce 109 cai putere.
Productia acestei motociclete va fi limitata la 100 de unitati. Cat despre pret, acesta va fi anuntat in curand.
In continuare noi va invitam sa urmariti o serie de imagini interesante cu Ducati Monster 1100 EVO Bulgari.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5384 :: 22.21MB