No SSO cookie

TechArt Magnum - Un mustar extrem de iute!

voteaza
(0/ 0)
TechArt Magnum - Un mustar extrem de iute!
Tuning · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

TechArt va prezenta Magnum, model bazat pe Porsche Cayenne Turbo S, la salonul auto de la Geneva!

 
 
Saptamana viitoare in cadrul salonului auto de la Geneva faimosul tuner de modele Porsche, TechArt, va prezenta un nou model Magnum bazat pe Cayenne Turbo S. TechArt a dus la un nou nivel deja puternicul Cayenne Turbo S, motorul sau dezvoltand 680 CP fata de cei 550 CP ai variantei de baza Cayenne Turbo S. Acceleratia de la 0 la 100 km/h are loc in doar 4.2 secunde iar cea de la 0 la 200 km/h are loc in 14.5 secunde. Viteza de top pentru Magnum este de 308 km/h. In afara performantelor marite, TechArt a imbunatatit si exteriorul si interiorul. Schimbarile la exterior includ aripi noi si panouri, paravan fata, arcuri de roti mai largi, admisii de aer uriase, faruri de zi cu LED, paravan spate cu difuzoare integrate, detalii cromate si tevi de esapament sport din otel inoxidabil. Pentru o manevrabilitate mai buna modulul de suspensie pe aer TechArt coboara caroseria masinii cu 30 milimetri. Toate acestea sunt terminate cu jante Formula II cu marimi intre 20 si 23 de inch. Interiorul a fost imbunatatit cu piele de cea mai inalta calitate si scaune cu aer conditionat. TechArt Magnum are patru locuri deoarece locurile din spate sunt separate de o consola.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Mazda CX-5 CD150 MT6 Takumi

    Mazda CX-5 CD150 MT6 Takumi

    Toate dotările și sistemele de care dispune sunt înglobate în crossover-ul de clasă medie fără compromisuri în ceea ce priveşte plăcerea de a conduce şi fiabilitatea specifice Mazda.

  • Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki S-Cross este o maşină foarte bună pentru oricine, nu doar pentru familişti sau pentru cei care preferă să ştie că pot evada oricând din cotidian pe un drum care nu a beneficiat vreodată de asfalt.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5609 :: 17.87MB