No SSO cookie

SPI loveste din nou!

voteaza
(0/ 0)
SPI loveste din nou!
Tuning · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

SPI lanseaza pachetul L4 700/750 Tiptronic pentru Porsche 997 Turbo!

 
 
Acum cateva saptamani un subiect important in presa auto a fost modelul de 1000 CP Switzer SLEDGEHAMMER preparat de firma de tuning Switzer Performance Innovation (SPI). SPI a realizat acum un pachet de imbunatatiri insa ceva mai putin performant pentru entuziastii modelului 997 Turbo denumite L4 700/750 Tiptronic. Cu siguranta nu poate fi comparat cu modelul SLEDGEHAMMER de 1000 CP dar totusi e un rezultat impresionant. Fondatorul firmei, Tym Switzer, a explicat aparitia acestor 2 pachete de imbunatatiri, explicand ca pachetul SLEDGEHAMMER e un pachet exceptional, dar ca un Porsche 997 de 1000 CP nu e pentru oricine, in vreme ce pachetul L4 700/750 Tiptronic e destinat unei game mai largi de clienti si cu flexibilitatea transmisiei semi automatice o masina dotata cu pachetul L4 700/750 Tiptronic se simte la fel de bine atat in trafic cat si pe un circuit de curse. Conform spuselor lui Tym, Porscheul 997 Turbo echipat cu pachetul SPI L4 700/750 Tiptronic poate sa accelereze de la 0 la 100 km/h in doar 2.5 secunde si poate parcurge un sfert de mila in 10 secunde. Performantele sunt impresionante, asa ca daca aveti deja o masina Porsche 997 Turbo si vreti sa va intreceti cu un Bugatti Veyron atunci puteti cumpara pachetul L4 700/750 Tiptronic produs de cei de la SPI pentru 18.450 dolari.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1926 :: 22.19MB