No SSO cookie

RS35 Biturbo bazat pe BMW 335i

voteaza
(0/ 0)
RS35 Biturbo bazat pe BMW 335i
Tuning · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

O varianta modificata a BMW 335i (E92) realizata de cei de la RDSport!

 
 
Aveti aici o alternativa buna la un model BMW M3 cu motor V8. RDSport ofera acum mai multa putere deja performantului model BMW 335i. Imbunatatirile aduse motorului includ modificari electronice, admisii de aer mai libere si un racitor intermediar pentru a tine motorul in conditii bune de temperatura. Aceste modificari maresc puterea dezvoltata de motor pana la 414 CP si un cuplu motor maxim de 560 Nm. Asta inseamna mai multa putere chiar decat cea dezvoltata de motorul V8 de pe M3. RS35 Biturbo are o garda la sol mai joasa cu 25 de milimetri in partea din fata si 20 de milimetri in partea din spate. Modificarile la exterior includ o bara frontala din fibra de carbon cu admisii de aer mai mari si proiectoare de ceata noi. Pragurile laterale si aparatoarea spate cu patru tevi de esapament adauga masinii o infatisare mai agresiva. Interiorul este si el imbunatatit cu pedale de aluminiu, set de covorase cu logoul firmei, invelitoare a franei de mana din aluminiu si vitezometru imbunatatit cu logoul firmei. Momentan nu exista informatii referitoare la nivelurile de preturi sau la performante.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (1)

scris de Anonim

In nici un caz nu are mai multa putere,chiar daca calculezi in BHP,are exact cat si M3'ul, ce are mai mult este cuplu motor :roll:

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1593 :: 17.86MB