Desi Porsche a inzestrat ultima generatie 911 GT2 cu o putere de 530 CP si un cuplu de 685 Nm, germanilor de la 9ff li s-ar parut insuficient. Asa ca s-au apucat sa exploateze fiecare resursa neutilizata de care dispunea motorul boxer si au adaugat 320 de cai in plus pentru orice eventualitate. Nu se stie niciodata cand trebuie sa accelerezi de la 0 la 100 km/h in doar 3 secunde, sa atingi 200 km/h in 8,7 secunde sau sa incerci sa dobori un nou record de viteza cu 386 km/h pana la cat poate ajunge BT2, asa cum au botezat tunerii creatia lor.
Cum au reusit ei sa ajunga la asemenea performante? Simplu: au reprogramat unitatea electronica de control a motorului, au optimizat randamentul turbocompresoarelor si au reconfigurat traseele admisiei si ale evacuarii. Si ca sa nu para o bestie scapata de sub control, germanii de la 9ff au avut grija sa-i ofere lui 911 BT2 un aspect placut prin exteriorul bicolor creat de Gulf Racing.
Catalin Dinu
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de Anonim 18 January 2010 20:01
e tare rapid...dar exista deja si nissan gt-r switzer p800 si are doar 700cai la roti, tractiune toate rotile,0-100 2.9sec si 0-200 8.4 a si 0-300 ... 19.81sec!!! cu doar 3 sec mai lent decat Bugatti Veyron! exista filmulet 0-300km/h cu gtr p800 switzer!
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!