Cei de la Manhart Racing considera ca M5 nu dispune de destula putere. De aceea ei vin in ajutor cu trei pachete menite sa aduca un plus de performanta.
Tunerul german a prezentat de curand MH S bi-turbo, la baza caruia sta BMW M5. Pe partea exterioara nu s-au efectuat modificari semnificative. S-au adaugat doar niste jante de 20 inch pe fata si 21 inch pe spate.
Daca tot va ziceam de pachetele de performanta, e bine sa va zicem ca unul din pachete creste puterea produsa de la 560 CP la 624 CP in timp ce cuplul creste de la 680 la 780 Nm. In caz ca nici aceasta imbunatatire nu este indeajuns, tunerul va veni si cu un pachet care va creste performanta la 725 CP.
In plus, pentru o manevrabilitate mai buna, Manhart a schimbat si suspensiile. S-a adaugat o suspensie de tip coilover reglabila care scade garda la 35 mm pe fata si 30 mm pe spate.
In continuare va invitam sa urmariti imaginile publicate in cadrul articolului.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!