No SSO cookie

Novitec a realizat un GrandTurismo S cu 600 CP

voteaza
(0/ 0)
Novitec a realizat un GrandTurismo S cu 600 CP
Tuning · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Compania germana de tuning Novitec a imbunatatit in mod substantial un model Maserati GrandTurismo S!

 
 
De departe una din cele mai apreciate masini de pe piata, Maserati GranTurismo S e de asemenea una din cele mai potente masini construite de constructorul auto italian. Pentru companii precum Novitec insa, exista intotdeauna loc pentru mai bine. Cea mai recenta realizare a companiei germane este adaugarea unui supraalimentator la motorul V8 al GranTurismo S, sporind astfel puterea de la 440 CP la 600 CP in vreme ce imbunatatirile mecanice sunt completate de un pachet aerodinamic subtil si jante de 20 si 21 de inch din aliaj. Mai precis, aripa Novitec Tridente a companiei a montat un supraalimentator nou dezvoltat motorului V8 de 4,7 litri al Maserati GranTurismo S in vreme ce alte schimbari includ un racitor intermediar apa-aer, un nou sistem de admisie alaturi de o optimizare a electronicii masinii. Aceasta conversie are un pret situat intre 23.681 dolari si 31.800 de dolari si mareste puterea de la 440 CP la 600 CP alaturi de cuplu motor maxim ce poate atinge valori cuprinse intre 490 Nm si 588 Nm la 5400 rpm, in functie de pretul platit. Ca rezultat, acceleratia de la 0 la 100 km/h si cea de la 0 la 200 km/h au loc cu 0,6 respectiv 2,6 secunde mai rapid decat varianta de baza. Mai mult, viteza maxima a masinii a fost marita de la 295 km/h la 315 km/h.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5975 :: 22.2MB