No SSO cookie

Noul Porsche 911 GT3 RS

voteaza
(0/ 0)
Noul Porsche 911 GT3 RS
Tuning · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Un model sport de inalta performanta pentru sosea si pentru curse Stuttgart. Incepand cu luna octombrie, Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG din Stuttgart, Germania, va lansa noul model 911 GT3 RS pe piata europeana.

 
 
[poza1s] Aceasta varianta purista de GT3 este adecvata In special pentru curse. GT3 RS se distinge prin performantele sale si prin experienta pura a conducerii care este caracteristica unei masini de circuit, Indeplinind In acelasi timp toate cerintele pentru o masina sport pentru traficul rutier. Motorul deosebit de performant se remarca printr-o capacitate cilindrica de 3,6 litri, generand 415 CP la 7.600 rot/min. Turatia maxima pe care o poate atinge motorul este de 8.400 rot/min. Puterea generata pentru un litru de capacitate a motorului este de 115,3 CP. Aceste valori corespund actualului model GT3. RS ofera Insa o performanta si mai buna. Datorita cutiei de viteze cu sase rapoarte scurte,si greutatii vehiculului, cu 20 kg mai mica, turatia motorului este si mai libera, permitand modelului 911 GT3 sa accelereze de la zero la 100 km/h In 4,2 secunde. Aceasta Inseamna cu o zecime de secunda mai rapid decat GT3. Are nevoie doar de 13,3 secunde pentru a ajunge la 200 km/h. Viteza maxima este de 310 km/h. Modelul de referinta "RS" va accelera pulsul cunoscatorilor de Porsche. Modelele precum legendarul Carrera RS 2.7 din 1972 si 911 RS de tip 964 (1991) au fost si ele masini sport care s-au distins printr-o manevrabilitate dusa la extrem. Aceasta traditie continua cu noul 911 GT3 RS. La fel ca predecesorii sai, el ofera un model de baza si pre-aprobat pentru a fi utilizat Intr-o serie de competitii spotive. [poza2s] O caracteristica a noului "RS" este caroseria, mai lata cu 44 mm In spate decat la 911 GT3. Spatele cu aspect agresiv ascunde un ecartament mai larg, care nu numai ca amelioreaza stabilitatea directionala, dar creste si potentialul de acceleratie laterala al acestui coupe cu doua locuri. In ciuda caroseriei sale marite, modelul "RS" este cu 20 kg mai usor decat GT3, cantarind doar 1375 kg. Aceasta scadere a greutatii a fost obtinuta prin utilizarea, printre altele, a unei aripi reglabile din fibra de carbon, a unui capac posterior din plastic si a unei lunete usoare confectionate de asemenea din plastic. Scaderea corespunzatoare a greutatii este de 4,5 kg/kW. Avand In vedere reglementarile pentru Inscrierea In importantele campionate Gran Tourismo ca viitoare domenii de utilizare, versiunea de sosea a modelului GT3 RS a recurs la solutii tehnice care vor fi implementate si In versiunea pentru curse. Aceste solutii vor include Intreaga suspensie si bratele triunghiulare suprapuse pentru puntea spate, pe langa componentele din fibra de carbon ale caroseriei. [poza3s] Interiorul este In perfecta concordanta cu aspiratiile sportive ale masinii: 2 scaune usoare de tip scoica din materiale compozite pe baza de fibra de carbon sunt disponibile atat ca standard cat si In pachetul Club Sports. Modelul este dotat cu un cadru metalic de protectie prins In suruburi si un Intrerupator general pentru baterie. Sunt disponibile de asemenea o centura de siguranta cu prindere In sase puncte pentru sofer si un extinctor. Capitonajele interioare sunt de culoare neagra, plafonul, volanul si schimbatorul de viteze fiind Imbracate In piele Alcantara de Inalta calitate. Finisajele disponibile sunt Arctic Silver metalic sau negru, optional GT3 putand fi obtinut si In variantele portocaliu sau verde. Toate Insemnele vehiculului, precum si rotile, sunt finisate In portocaliu sau negru, In contrast cu culoarea caroseriei. Pretul de baza pentru 911 GT3 RS este de 111.600 Euro (fara cerintele specifice fiecarei tari). In Germania, modelul coupe costa 129.659 Euro inclusiv cu toate taxele incluse. Modelul GT3 RS va fi disponibil spre vanzare si pe piata nord-americana Incepand cu luna martie 2007.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (1)

scris de Anonim

super masina

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0945 :: 17.85MB