Ferrari California primeste primul pachet de imbunatatiri de la casa de tuning Edo Competition specializata in modele marcate de "calutul cabrat". Interventia tunerilor a fost timida la nivelul estetic, cu exceptia setului de jante ce pot fi comandate pe 20 sau 21 inch si in mai multe versiuni de finisare. Nici la interior nu se regasesc modificari majore. Aici clientii pot opta pentru una din combinatiile de nuante pentru tapiteria bicolora.
Accentul a fost pus insa la partea tehnica, unde se poate remarca o amprenta mai pronuntata a celor de la Edo Competition. Motorul V8 de 4,3 litri livreaza acum 500 CP, cu 40 de cai mai mult decat in versiunea de serie, si un cuplu maxim de 500 Nm disponibil la 5.200 rpm. Acest lucru a fost posibil prin reprogramarea unitatii electronice de control si inlocuirea sistemului de evacuare cu unul mai performant. Cu ajutorul acestui pachet, Ferrari California reuseste un timp de acceleratie de la 0 la 100 km/h de 3,9 secunde si poate atinge viteza maxima de 315 km/h. Decapotabila italiana a primit si o revizuire la nivelul suspensiilor care pot fi ajustate astfel incat sa se obtina o garda la sol cu pana la 35 mm mai joasa decat in versiunea standard.
Catalin Dinu
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!