Programul de tuning porneste insa ceva mai decent, cu o crestere a ampatamentului masinii de “doar” o jumatate de metru si, in plus, o inaltime a habitaclului cu 10 centimetri mai mare.
Sunt de asemenea modificate sistemul de franare, suspensiile si sasiul masinii. Impreuna cu modificarea ampatamentului, Bentley Mulsanne ArmorTech poate primi si un blindaj, insa prezenta acestuia nu este obligatorie.
De asemenea, spatiul suplimentar oferit pasagerilor de pe locurile din spate poate fi imbunatatit cu sisteme multimedia de ultima generatie si un paravan despartitor fabricat manual.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de tavypolitu 22 November 2011 20:41
cam ciudata saraca masinutza....
scris de luluminita 27 June 2011 17:41
Bentley Mulsanne 2010 e propulsat de un nou motor V8 asambalt manual capabil să dezactiveze o parte din cilindri pentru a reduce consumul şi emisiile CO2. La exterior şi interior, fabricantul auto oferă o gamă largă de opţiuni, cum ar fi cele 114 culori în care Bentley Mulsanne poate fi livrat clienţilor, 21 culori ale covoraşelor, 9 tipuri de furnir şi 24 modele de tapiţerie din piele. http://www.luxurious-cars.net
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!