Proiectat pentru a oferi “adrenalina pura” dupa cum spune compania axata pe modificarea modelelor Grupului Volkswagen, R8 Challenge Extreme Edition dispune de un compresor Eaton, un ECU revizuit si un sistem de evacuare a gazelor de esapament din otel inoxidabil.
Multumita acestor modificari, motorul V8 de 4,2 litri livreaza 540 CP si 589 Nm, adica mai mult cu 120 CP si 115 Nm decat in versiunea de serie.
In performante dinamice, acest lucru se traduce intr-un sprint 0-100 km/h de 3,6 secunde, cu 0,8 secunde mai rapid decat in versiunea de serie.
In afara acestor modificari tehnice, Audi R8 Challenge Extreme Edition STaSIS Engineering dispune si de o garda la sol coborata, frane Alcon si jante de 20 inch “imbracate” in avelope de inalta performanta.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!