No SSO cookie

Toyota lanseaza IQ Dual VVT-i de 1,3 litri

voteaza
(0/ 0)
Toyota lanseaza IQ Dual VVT-i de 1,3 litri
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Micutul Toyota IQ dispune acum de o putere de 100 CP.

 
 

Toyota introduce o noua motorizare pentru cel mai mic model din gama. La scurt timp de la lansare, Toyota IQ va putea fi comandat si cu unitatea pe benzina Dual VVT-i de 1,33 litri care dezvolta numai putin de 100 CP la 6.000 rpm si 125 Nm la 4.400 rpm. Noul propulsor poate fi imperecheat cu doua cutii de viteze: cea manuala cu 6 rapoarte in versiunea standard sau, optional, cu unitatea Multidrive CVT. Cele doua transmisii vor ajuta la atingerea unei viteze maxima de 171 km/h si un timp de accelerare 0-100 km/h de 11,6 secunde, respectiv 11,8 secunde pentru transmisia CVT.

 

Momentan, noua versiune iQ3 va fi disponibila in Marea Britanie incepand cu pretul de 13.458 euro pentru versiunea manuala si 14.629 euro pentru versiunea cu variator continuu. Odata cu noul motor Toyota a introdus si noul sistem Stop & Start care a ajutat la scaderea consumului pana la 4,8 l/100 km si a emisiilor de CO2 pana la 113 g/km si 120 g/km pentru versiunea cu CVT. In plus, in echiparea standard noua versiune dispune de noua airbaguri, senzori de lumina si de ploaie, climatizare automata, sistem de intrare si pornire inteligent, sistem audio cu sase difuzoare si oglinzi electrice si incalzite.

 

Catalin Dinu

 

Cuvinte cheie:
Toyota | IQ |
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4865 :: 22.2MB