Motor |
Benzina 1.0l VVT-i |
Motorina 1.4l |
Cod |
1KR-FE |
2WZ-TV |
Tip |
3 cilindri in serie |
4 clindri in serie |
Combustibil |
Benzina 95 (sau superior) |
Motorina |
Valve |
DOHC 12-valve VVT-i |
8-valve OHC |
Cilindre (cm3) |
998 |
1398 |
Alezaj x cursa (mm) |
71.0 x 84.0 |
73.7 x 82.0 |
Raport de compresie(:1) |
10.5 |
18.0 |
Putere maxima (kW) DIN CP / rpm |
(50) 68@6000 |
(40) 54@4000 |
Cuplu maxim (Nm/rpm) |
93@3600 |
130/1750 |
Nivel emisii |
EURO IV |
EURO IV |
Transmisie |
|
|||||
Tip |
Frontala |
|
||||
|
Benzina |
Motorina |
|
|||
Tipul cutiei de viteza |
5 M/T |
5 MMT |
5 M/T |
|
||
Rapoarte de compresie |
1st |
3.545 |
3.545 |
3.545 |
|
|
|
2nd |
1.913 |
1.913 |
1.913 |
|
|
|
3rd |
1.310 |
1.310 |
1.161 |
|
|
|
4th |
1.027 |
1.027 |
0.829 |
|
|
|
5th |
0.850 |
0.850 |
0.609 |
|
|
|
Reverse |
3.214 |
3.214 |
3.214 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Frane |
|
Fata |
Discuri ventilate (Ø247 mm) |
Spate |
Tamburi (Ø200 mm) |
|
ABS cu EBD |
Directie |
|
Tip |
Pinion si cremaliera |
Raport (:1) |
16,5 |
Raza de intoarcere min. (m) |
4,73 |
Suplimentar |
Electric Power Steering (EPS) |
Roti si anvelope |
Standard |
Optional |
Dimensiune roata |
14 x 4 1-2 J (otel) |
14 x 4 1-2 J (aluminiu) |
Dimensiune anvelopa |
155/65 R 14 |
155/65 R 14 |
Dimensiuni exterioare |
|
Lungime (mm) |
3.415 |
Latime (mm) |
1.615 |
Inaltime (mm) |
1.465 |
Ampatament (mm) |
2.340 |
Ecartament (mm) fata |
1.415 |
Ecartament (mm) spate |
1.405 |
Dimensiuni interior |
|
Lungime (mm) |
1.565 |
Latime (mm) |
1.380 |
Inaltime (mm) |
1.245 |
Portbagaj |
|
Capacitate portbagaj (m3) |
0.139 (5-usi) / 0.138 (3-usi) |
Inaltime (mm) |
850 (Sol grade) / 860 (Terra grade) |
Latime (mm) |
475 |
Ampatament (mm) |
510 |
Inaltime de incarcare (mm) |
767 |
Greutate |
|
Masa neta (kg) |
1.180-1.245 |
|
Benzina 1.0-l VVT-i |
Motorina1.4-l |
|
Performante |
5 M/T |
5 MMT |
5M/T |
Viteza maxima (km/h) |
157 |
157 |
154 |
0-100 km/h (sec.) |
14.2 |
14.9 |
16.8 |
0-400 m (sec.) |
19.5 |
19.9 |
19.9 |
Consum |
Benzina 1.0-l VVT-i |
Motorina1.4-l |
|
|
5 M/T |
5 MMT |
5M/T |
Mixt (l/100km) |
4,5 |
4,6 |
4,1 |
Extra urban (l/100km) |
3,9 |
4,1 |
3,4 |
Urban (l/100km) |
5,5 |
5,5 |
5,3 |
Capacitate rezervor (l) |
35 |
35 |
35 |
Emisii CO2 |
Benzina 1.0-l VVT-i |
Motorina1.4-l |
|
|
5 M/T |
5 MMT |
5M/T |
Mixt (g/km) |
106 |
107 |
109 |
Extra urban (g/km) |
93 |
97 |
90 |
Urban (g/km) |
128 |
129 |
138 |
Nivel emisii |
EURO IV |
EURO IV |
EURO IV |
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!