No SSO cookie

TENDINTE 2006

voteaza
(0/ 0)
TENDINTE 2006
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Previziuni asupra evoluţiei modelelor de maşini generaţia 2006 (2)

 
 
[poza1s]Incursiunea noastră în viitorul industriei auto continuă cu un al doilea episod. Vă las aici să savuraţi următoarele generaţii ale maşinilor pe care le visaţi. 2006 Lincoln Mark LT: Lincoln a avut ceva de furcă cu Blackwood, prima sa încercare de a lansa truck full size pe lângă binecunoscutul Navigator. Cu Mark LT e clar că Lincoln abordează o apropiere mai conservatoare cu simbolul F-150. Atât exteriorul cât şi interiorul au primit tratamentul obligatoriu al brand-ului, plecând de la Aviator şi Navigator în sensul creării unui truck care se va încadra în mod natural în linia produselor. Modelul Mark LT va fi disponibil în configuraţii 4X2 şi 4X4, cu 4 uşi. Va fi susţinut de un motor Triton de 5,4 l, cu trei valve, care produce 300 cai putere la 5000 rpm. 2006 Lincoln Zephyr: Misiunea lui Zephyr este să aducă cumpărători mai tineri în showroom-urile Lincoln, cu un produs care ţinteşte către cumpărătorii de Acura TL şi Lexus 330. Stilul curat şi rafinat arată limbajul Lincoln al viitorului apropiat precum şi structura acestuia. Şi interiorul este şic, cu suprafeţe netede, simple, îmbrăcate în lemn, piele şi crom. Bazat pe platforma Mazda 6, Zephyr va avea configuraţii cu tracţiune pe faţă şi pe toate roţile, cu un motor V6 de 3.0 litri când se va lansa pe piaţă la sf'ârşitul lui 2006 Mazda Tribute: Redesign. 2006 Mazda MPV: Minivan cu redesign pe platforma Mazda 6. 2006 Mazda RX-7: Dacă RX-8 va fi succesul pe care se bazează Mazda, un RX-7 cu două uşi ar putea urma în 2006. 2006 Mercedes-Benz A-Class: Un model nou nouţ Clasa A oferit în SUA. 2006 Mercedes-Benz G-Class Redesign pe o platformă care va fi împărţită cu Clasa M. 2006 Mercedes-Benz M-Class: Redesign pe o platformă care va fi împărţită cu Clasa R şi cu alura militărească a mai seriosului Galaendewagen Clasa M va fi oferită în variantă standard şi long-wheelbase. Motorul va fi de tipul 3,5L V-6 şi 4,6 L V-8. După lansare, Clasa M se aşteaptă să devină disponibilă cu motor diesel şi eventual de 6,3L V-8. 2006 Mercedes-Benz R-Class:. Încercând să umple golul, Mercedes GST face trecerea în acelaşi fel ca Chrysler Pacifica. Vehiculul se laudă cu siguranţa Mercedes, performanţă şi o tehnologie a comfortului, combinate cu un motor 5.5 L-360 CP. 2006 Mercedes-Benz S-Class: Redesigned. Mai mare faţă de varianta actuală, noul S va fidisponibil cu tracţiune integrală şi un motor 6.3L V-8. 2006 Mercedes-Benz SLK: Un model AMG fierbinte cu super putere atingând 375 CP. 2006 Mercury Sport Wagon Mercury va oferi varianta sa proprie de Freestyle. 2006 Mazda Crossover: Un vehicul de trecere bazat pe MX Sport Tourer şi MX Micro Sport, şi încercând să concureze cu Scion xB. 2006 Mitsubishi Colt: Mitsubishi îl va observa pe Scion de aproape, cu platforma sa cu 5 uşi din Japonia, numai bun de importat, dacă piaţa garantează pentru o maşină mică, sub-Lancer. 2006 Mitsubishi Diamante: Redesign bazat pe platforma Project America de la Eclipse, Endeavour şi Galant. 2006 Mitsubishi Eclipse: Văzute pentru prima dată în Detroit, curbele aerodinamice ale variantei Eclipse de la Mitsubishi, abia sugerează adevărata sa performanţă. O configuraţie cu tracţiune pe toate roţile, în care motoare paralele oferă o putere constantă atât pentru axul frontal cât şi pentru cel de pe spate. Cu lumini cu plasmă şi indicatoare de neon, plus un acoperiş de sticlă ce oferă un ambient luminiscent, Eclipse devine o expertă în iluminat. Roţile din faţă sunt mobilizate de un motor MIVEC V-6 de 3,8 L-270 CP iar cele din spate au un plus de 200 CP de la un motor electric E-Boost. Un model decapotabil Spyder va fi următorul. 2006 Mitsubishi Pickup: Noul model Mitsubishi Pickup ilustrează conceptul conform căruia un pickup truck poate fi atât funcţional cât şi amuzant de condus. Cu un design care sa atragă clienţi din mediul urban care sunt mereu gata de plecare, stilul exterior al acestui model este sportiv şi aspru în acelaşi timp. Creat pe platforma Dakota de la Dodge, inima acestui model este un motor V-8 cu transmisie automată. Uşile mari, aproape imense, se deschid larg în afară, pentru a asigura acces maxim către un interior cu un design şic, modern, combinat cu tehnologie şi sistem performant de iluminare. 2006 Nissan Actic: Nissan va introduce un vehicul susţinere a gamei alături de Murano. Se mai aşteaptă şi un model Infiniti. 2006 Nissan Cube Ca şi Mitsubishi, Nissan urmăreşte îndeaproape modelul Scion pentru a determina viabilitatea unui vehicul poziţionat sub Sentra. Rezultatul este Nissan Cube care este sub evaluare în SUA. 2006 Pontiac G6: Un model 2+2 coupe şi o decapotabilă se alătură celorlaltor modele. 2006 Pontiac Solstice: Construit pe noua arhitectura Kappa, modelul Solstice cu tracţiune pe spate se prezintă cu un motor Ecotec DOHC de 2,4L-170 cp. Iniţial, Solstice va fi oferit cu o transmisie manuală pe 5 viteze. Cu tracţiune pe spate, suspensie independentă, frâne performante, jante de18 inchi, se aşteaptă o maşină sport care se va alătura diviziei Pontiac. 2006 Pontiac SUV: Pontiac oferă versiunea sa a Chevrolet+ului Equinox, o maşină sport cu un motor Vortec V-6 de 3,4L/165 cp, cu transmisie automată şi 5 viteze. 2006 Porsche 998: O maşină sport motor în faţă ia locul lui 928. Modelul coupe 2+2 se va încadra în intervalul 340-450 CP. 2006 Porsche Boxster: Noul Boxter decapotabil va fi mai mare şi mai spaţios decât modelul curent, fiind urmat de o variantă coupe.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0994 :: 18.67MB