No SSO cookie

TENDINTE 2006

voteaza
(0/ 0)
TENDINTE 2006
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Previziuni asupra evoluţiei modelelor de maşini generaţia 2006 (1)

 
 
[poza1s]Ce ne rezervă viitorul, este destul de greu de prevăzut. Cu toate acestea, cel puţin în industria auto, lista aşteptărilor este destul de mare, şi nu întotdeauna păstrată în secret, asta pentru a ridica din start interesul clienţilor. Dacă doriţi să vă cumpăraţi o maşină nouă peste 2 ani, vă invităm să vedeţi o scurtă avantpremieră asupra a ceea ce se va întâmpla cu modelele generaţiei 2006. 2006 Acura MDX: Redesign. 2006 Acura RSX: Redesign. 2006 Aston Martin DB7: Redesign. 2006 Audi A3: Va apărea modelul în cinci uşi, cu motor turbo în 4 cilindri de 1.8L, alături de propulsorul superior 3.2L V-6. 2006 BMW 3 Series: Redesign. Gama sedan va fi pentru prima dată cap de serie, în timp ce variantele coupe şi convertible se vor asambla sub noua serie 4. Motorul vârf de gamaă, cu 6 cilindri în linie de 3 litri este aşteptat să îşi majoreze capacitatea la 3,5, în vreme ce cutiile de viteze manuale cu 6 trepte vor fi probabil în echipamentul standard. 2006 BMW M5: noul motor V-10 de 5.5 litri/500 CP echipat cu transmisie manuală în 6 trepte. Oh baby! 2006 Buick Park Avenue: sedanul de lux vârf de gamă al mărcii se va alătura Cadillac pentru o nouă generaţie de maşini premium cu tracţiune, construite pe aceeaşi platformă. 2006 Cadillac XLR: Împrospătare a designului. 2006 Chevrolet Corvette: ultraperformantul Z06 se reîntoarce cu un propulsor Gen IV 7.0 litri/500 CP V-8. 2006 Chevrolet Equinox: motorizare hibridă, alături de noul CVT care va lărgi gama. 2006 Chevrolet HHR: Model în două volume, inspirat de modelele SSR şi de modelul SUV Suburban. Cu aportul designerului modelului PT Cruiser, ajuns acum sef de produs la Chevrolet, nu este foarte greu de imaginat cum va fi configurat acest produs construit pe platforma Delta. Se aşteaptă o motorizare Ecotec în 4 cilindri, existând şi posibilitatea unuei versiuni supraalimentate Turbo. 2006 Chevrolet Impala: va schimba platformapentru a deveni un model de lux de dimensiuni medii, cu un nou design şi cu tracţiune spate. Ca motorizare se vorbeşte despre un V8 de 4.8-litri. 2006 Chevrolet Monte Carlo: Va avea o soartă similară modelului Impala, cu acelaşi model V8 şi transmisie spate, însă şi tracţiunea faţă poate ramâne în opţiune. 2006 Chrysler PT Cruiser: Facelift. 2006 Dodge Charger: sedan cu tracţiune spate, care va înlocui modelul de camionetă Intrepid. Charger este aşteptat cu o motorizare de 3.7 litri V-6 alături de un 4.7 litri V-8, în vreme ce versiunea cea mai puternică - Charger R/T - va dispune 5.7L Hemi V-8. 2006 Dodge Dakota SUT: Model de serie dezvoltat în gama "sport/utility truck." 2006 Ford Explorer: Îmbunătăţiri minore. 2006 Ford Fairlane: Fairlane este numele ce dezvăului imagini nostalgice pentru acest sedan cu tracţiune pe spate. Va avea dimensiuni mai mari, semănătoare lui Galaxy, deoarece se va baza pe platforma DEW Lite, astfel că Fairlane va fi catalogat deaupra luiTaurus. 2006 Ford Mustang Cobra: SVT se întoarce cu un ultraperformant Mustang Cobra pentru a rămâne în istorie. 2006 Ford Super Duty: Redesign. 2006 Ford Thunderbird: T-bird-ul cu aromă retro va fi retras în 2005 din cauza vânzărilor în scădere, fără un înlocuitor aşteptat. 2006 GMC Envoy Denali Modelul Envoy Denali va ajunge la un standard cu jante de 18 inchi şi va fi disponibil cu un sistem de stabilitate a vehiculului. 2006 Honda Civic: O noua generaţie pe platforma currentă. 2006 Honda Odyssey: Redesign. 2006 Honda Pilot: Îmbunătăţiri ale exteriorului. 2006 Honda SUT: SUT-ul (sport/utility truck) despre care se vorbeşte atât de mult este un vehicul care se concentrează pe familie, având atât caracterstici de maşină, dar şi o rezistenţă de camion pentru aventura de weekend, având 5 locuri şi un portbagaj mare. Vehiculul va fi alimentat de un VTEC V-6, având aproximativ 240-260 cai putere. Condusul şi manevrarea sa sunt ajutate de o suspensie independentă total. De asemenea, mai e prevazut cu airbag-uri laterale, frontale şi four-wheel ABS. Primeşte bonus pentru difuzoarele exterioare. Honda estimează că începerea producţiei acestui model va avea loc în Alliston, Ontario in 2005. 2006 Hummer H3: Obiectivul lui H3 este să păstreze identitatea stilistică şi să poată circula cu abilitate peste tot, oferind în acelaăi timp avantaje pentru garaj, şi în privinţa combustibilului. Printre caracteristici: wheelbase de 118,6 inchi, 74,5 inchi lungime- conceptul H3T păstrează proporţiile clasicului Hummer- lăţimea tipică, nu foarte înalt, roţi la colţuri. Deşi H3 va lansa o configuraţie cu 5 uşi, echipa de designeri ia în considerare potenţialul acestuia pentru o variantă pick-up a acestui concept. Hummerul original a fost oferit odată în formă pickup, şi încă este folosit în armată, cu două uşi. Surse din interior spun că există un mare interes în oferirea unui model H3 pickup, dar semnalul de pornire se pare că nu a fost dat încă. Puterea acestui model vine de la un motor Vortec 3500 I-5 care produce 350 cai putere şi o răsucire de 350 lb-ft. Se aşteaptă un Chevy Colorado I-5, deşi încă mai sperăm la un I-6. 2006 Hyundai Santa Fe: Redesign, redimensionare la un gabarit mai mare. 2006 Jaguar XK: Nou în totalitate, fabricat din aluminiu, XK se întoarce ca un 2+2. Numit X150, noul coupe şi noul decapotabil, vor adapta tracţiunea şi suspensia de la sedanul XJ. 2006 Jeep Commander: Jeep a încercat de mult să ofere un vehicul mai mare decât Grand Cherokee, ca şi clasicul Wagoneer. Numit Commander, se spune că vehiculul va avea la bază şasiul Dodge Ram. Va fi o concurenţă cu Hummer H2, pentru a se menţine reputaţia Jeep ca off-roaderul cel mai important, în timp ce se va încerca o dezvoltare în direcţia vehiculelor mari, pentru familii. Puterea va fi furnizată de motorul 4.7 l V-8, dar se aşteaptă ca motorul cu o capacitate mai mare Hemi V-8 să fie disponibil 2006 Jeep Compass: Modelul se adreseaza unui segemnt nou de piata, fiind bazat pe vehiculul cu acelasi nume. Platforma si tractiunea se asteapta ca vor fi impartite cu Liberty. 2006 Jeep Wrangler: Redesign. 2006 Kia Optima: Redesign. 2006 Kia Sephia: Redesign. 2006 Lamborghini SUV: Producatorul italian de automobile pregateste un SUV avandu-l ca "parinte" pe VW, si cu 2 platforme disponibile : Touareg/Cayenne si mai noul Audi. 2006 Land Rover Defender:. De pe piata Statelor Unite din 1997, Defender se va intoarce cu un vehicul nou. Cand va fi inlocuit, Defenderul va avea deja 23 de ani. 2006 Land Rover "Landie": Un micut vehicul sport este in dezvoltare cu Volvo, care isi va produce propria varianta. Nu este clarificat inca daca va ajunge in SUA. 2006 Lexus GS: In circuitul auto, Lexus a oferit o privire de perspectiva a noii generatii GS sedan, care va inlocui modelul cuernt lansat in 1997. Acest nou GS aduce un exterior mult mai dramatic si un stil al interiorului care se va reflecta in viitoarele produse Lexus. Modelul V-6 va fi oferit in varianta cu tractiune pe spate si configuratie pe toate rotile, desi modelele V-8 vor fi exclusiv cu tractiune pe spate. GS va fi oferit cu Management Dinamic al Vehiculului, o imbunatatire a stabilitatii care va prveni problemele de manevrare. 2006 Lexus VX 470: Inlocuindu-l pe geamanul lui Land Cruiser, LX 470 este o versiune de lux a mai marelui Sequoia. (VA URMA)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2297 :: 22.1MB