No SSO cookie

Tehnologii 2003

voteaza
(0/ 0)
Tehnologii 2003
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Producatorul de anvelope Goodyear a prezentat noi tehnologii ale industriei de profil cu ocazia Salonului Auto de la Detroit, eveniment care este in desfasurare incepind cu 6 ianuarie, informeaza un comunicat al companiei, remis vineri, site-ului www.masini.ro.

 
 
Chiar daca masinile sunt în centrul atentiei la evenimentul consemnat, totusi ofertele producatorilor de componente sau anvelope nu au ramas definitiv in umbra zeului automobil.
[poza1s]Inginerii de la Goodyear au mizat pe maiestria lor, finalizata prin "pantofii" de cauciuc ce echipeaza unele dintre vehicule, pentru a atrage atentia vizitatorilor de la Salon. "Pe masura ce tehnologia si stilul vehiculelor continua sa creasca calitativ, intr-un ritm incredibil, orice entuziast auto stie ca un aspect extrem de important il prezinta elementul care asigura aderenta vehiculului la suprafata de drum – anvelopa", a declarat Bill Egan, inginer-sef pentru tehnologia produselor avansate in cadrul companiei.
Pe podiumul de prezentare de la Detroit, prezenta firmei Goodyear este evidenta în cazul mai multor producatori auto. In plus, noua tehnica run-flat de la Goodyear - anvelope ce permit rularea chiar si dupa pierderea presiunii din pneuri - este vizibila la multe vehicule-prototip, printre care Audi Pikes Peak si Ford Freestyle FX. [poza3s]Cu peste 100 de programe run-flat care se deruleaza in intreaga lume, Goodyear sugereaza ca anvelopele run-flat vor schimba conceptul de anvelopa si industria automobilelor.
Tehnologia run-flat nu este doar rezultatul imaginatiei bogate a unui inginer de design al anvelopelor.
Aceste componente sint solicitate pentru unele dintre cele mai de succes vehicule-prototip expuse la saloanele auto, precum Dodge PT Cruiser, camioneta Chevrolet SSR si masinile sport Ford GT. [poza4d]Date fiind tendintele generale la nivel mondial, forma anvelopelor a capatat un rol deosebit de important, atit pentru consumatorul final cit si pentru producatorul de autovehicule.
Anul acesta, la salonul de la Detroit, diametrele jentilor anvelopelor de la Goodyear au variat intre 17 si 22 inci, latimea suprafetei de rulare in sectiune ajungind pina la 325 mm.
[poza5s]"Design-ul vehiculelor tinde spre anvelope mai mari si roti care sã umple zona amortizoarelor, ca urmare ni s-a lansat provocarea de a crea opere de arta. Pentru producatorii auto, în materie de anvelope, mai mare înseamna mai bun. Productia de vehicule reflecta tendinta unor anvelope-prototip cu diametru mai mare", au spus specialistii de la Goodyear.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2631 :: 22.17MB