No SSO cookie

Tehnologii 2003

voteaza
(0/ 0)
Tehnologii 2003
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Producatorul de anvelope Goodyear a prezentat noi tehnologii ale industriei de profil cu ocazia Salonului Auto de la Detroit, eveniment care este in desfasurare incepind cu 6 ianuarie, informeaza un comunicat al companiei, remis vineri, site-ului www.masini.ro.

 
 
Chiar daca masinile sunt în centrul atentiei la evenimentul consemnat, totusi ofertele producatorilor de componente sau anvelope nu au ramas definitiv in umbra zeului automobil.
[poza1s]Inginerii de la Goodyear au mizat pe maiestria lor, finalizata prin "pantofii" de cauciuc ce echipeaza unele dintre vehicule, pentru a atrage atentia vizitatorilor de la Salon. "Pe masura ce tehnologia si stilul vehiculelor continua sa creasca calitativ, intr-un ritm incredibil, orice entuziast auto stie ca un aspect extrem de important il prezinta elementul care asigura aderenta vehiculului la suprafata de drum – anvelopa", a declarat Bill Egan, inginer-sef pentru tehnologia produselor avansate in cadrul companiei.
Pe podiumul de prezentare de la Detroit, prezenta firmei Goodyear este evidenta în cazul mai multor producatori auto. In plus, noua tehnica run-flat de la Goodyear - anvelope ce permit rularea chiar si dupa pierderea presiunii din pneuri - este vizibila la multe vehicule-prototip, printre care Audi Pikes Peak si Ford Freestyle FX. [poza3s]Cu peste 100 de programe run-flat care se deruleaza in intreaga lume, Goodyear sugereaza ca anvelopele run-flat vor schimba conceptul de anvelopa si industria automobilelor.
Tehnologia run-flat nu este doar rezultatul imaginatiei bogate a unui inginer de design al anvelopelor.
Aceste componente sint solicitate pentru unele dintre cele mai de succes vehicule-prototip expuse la saloanele auto, precum Dodge PT Cruiser, camioneta Chevrolet SSR si masinile sport Ford GT. [poza4d]Date fiind tendintele generale la nivel mondial, forma anvelopelor a capatat un rol deosebit de important, atit pentru consumatorul final cit si pentru producatorul de autovehicule.
Anul acesta, la salonul de la Detroit, diametrele jentilor anvelopelor de la Goodyear au variat intre 17 si 22 inci, latimea suprafetei de rulare in sectiune ajungind pina la 325 mm.
[poza5s]"Design-ul vehiculelor tinde spre anvelope mai mari si roti care sã umple zona amortizoarelor, ca urmare ni s-a lansat provocarea de a crea opere de arta. Pentru producatorii auto, în materie de anvelope, mai mare înseamna mai bun. Productia de vehicule reflecta tendinta unor anvelope-prototip cu diametru mai mare", au spus specialistii de la Goodyear.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0709 :: 17.76MB