No SSO cookie

TEHNOLOGIE: top 10 of motors

voteaza
(0/ 0)
TEHNOLOGIE: top 10 of motors
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cele mai bune 10 motoare ale anului 2003

 
 
[poza1s]Începând din 1995, publicaţia Ward’s a desemnat în fiecare an cele mai bune 10 motoare lansate pe piaţă. Lista câştigătorilor din acest an cuprinde 10 dintre cele 29 de motoare nominalizate de specialiştii Ward’s, aflate în producţie pe întreaga durată a lui 2003.
Clasamentul menţionat include mai multe tipuri de motoare, pe benzină sau diesel, de la motoare cu 4 cilindri până la motoare V8. O condiţie suplimentară este ca aceste motoare să echipeze vehicule cu un preţ de bază mai mic de 52.500 de dolari.
[poza2s]Lista câştigătorilor include câte două propulsoare, de la BMW şi Honda, şi câte unul de la DaimlerChrysler, General Motors, Ford, Mini, Nissan şi Volkswagen.
BMW a fost premiat pentru motorul de 3 litri DOHC cu 6 cilindri în linie, care dezvoltă 225 de CP şi pentru varianta de 3,2 litri DOHC, cu 6 cilindri în linie. Este de remarcat faptul că primul dintre acestea a fost desemnat câştigător la fiecare dintre ediţiile concursului, începând din 1995.
[poza3s]DaimlerChrysler a fost premiat pentru motorul Hemi Magnum de 5,7 litri OHV, de 6 cilindri în linie, în timp ce concurentul său, General Motors, a fost evidenţiat pentru propulsorul Vortec de 4,2 litri DOHC.
Ford a primit, în acest an, singurul premiu acordat unui motor diesel, pentru Power Stroke OHV de 6 litri V8, un motor cu 4 valve pe cilindru care dezvoltă 325 CP.
[poza4s]Mini a fost câştigătorul care a prezentat motorul cu cea mai redusă capacitate cilindrică, de 1,6 litri, cu 4 cilindri în linie, care ajunge la 160 CP fără ajutorul turbinei, şi care poate propulsa un model Mini Cooper S de la 0 la 100 de km/h în 7 secunde.
De altfel, potrivit Ward’s, acest motor oferă cele mai bune satisfacţii la un preţ de 19.975 de dolari, cât costă un Mini Cooper S.
[poza5s]Honda se poate mândri cu cele două motoare premiate, unul de 3 litri SOHC V-6, care produce 240 CP şi care echipează modelul Accord, şi unul de 2 litri DOHC cu patru cilindri în linie, dar care se comportă ca un V6, dezvoltând 200 CP şi care echipează Accura RS2000.
Nissan s-a evidenţiat cu un motor de V6 de 3,5 litri DOHC, iar Volkswagen a câştigat cu un motor turbo în 4 cilindri în linie, de 1,8 litri, de 180 CP, un motor premiat în fiecare an de la lansarea sa în 1998, disponibil pe modelul Golf.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0937 :: 22.12MB