No SSO cookie

SIGURANTA: Renault Modus

voteaza
(0/ 0)
SIGURANTA: Renault Modus
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Renault Modus: primul vehicul din clasa mică ratificat cu « 5 stele » Euro NCAP

 
 
[poza1s]Renault Modus este primul vehicul din clasa mică ratificat cu nota maximă în urma testelor de siguranţă, obţinând « 5 stele » la crush-testele efectuate de organismul independent Euro NCAP, cu 32,84 puncte din 37 posibile. Dupa ce alte sase vehicule Renault precum Espace IV, Vel Satis, Laguna II, Scénic II, Mégane II, Mégane II coupé-cabriolet au obtinut punctajul maxim la testele de siguranta Euro NCAP, este randul unui vehicul de clasa mica sa reconfirme suprematia constructorului francez in materie de siguranta. Modus beneficiaza de intreaga experienta dobandita in peste 50 de ani de cercetari in domeniul sigurantei, Renault fiind singurul constructor cu 7 vehicule cotate cu nota maxima de “5 stele” la testele de siguranta Euro NCAP. [poza2s]Modus este, de asemenea, singurul vehicul din segmentul sau care a obtinut nota maxima de 4 stele in ceea ce priveste protectia copiilor, confirmandu-si astfel vocatia familiala. « Rezultatul obtinut de Modus este cu atat mai remarcabil cu cat este mai dificil sa protejezi pasagerii unui vehicul de categorie mica », afirma Jacques Faure – Responsabil securitate pasiva. « Aceasta recompensa este fructul unui demers initiat de Renault de numerosi ani : «siguranta pentru toti». Bilantul leziunilor facut dupa analiza manechinelor a dovedit eficacitatea dispozitivelor de retinere a ocupantilor, airbag-urilor frontale adaptative in doua volume si sistemului cu dubla pretensionare. [poza3s]Structura vehiculului este astfel conceputa incat sa absoarba energia in cazul unui impact, evitandu-se astfel orice intruziune in habitaclu. Modus este echipat cu Sistemul Renault de Protectie de a treia generatie. Acesta regrupeaza 6 airbag-uri dintre care doua frontale adaptative cu doua nivele de desfasurare si patru laterale (doua laterale torace integrate in scaunele din fata si doua airbag-uri perdea pentru locurile din fata si spate). In cazul unui impact frontal, declansarea acestor echipamente de siguranta se adapteaza taliei si pozitiei pasagerilor din fata, detectate gratie unui senzor. [poza4s]Locurile din fata beneficiaza, de asemenea, de centuri de siguranta cu dubla pretensionare si limitator de efort la 400 daN pentru protejarea toracelui. Un semnal sonor si o pictograma afisata pe tabloul de bord semnalizeaza conducatorului auto ca a uitat cuplarea centurii de siguranta. Pentru locurile din spate, riscul alunecarii pe sub centura este redus gratie centurii cu pretensionare, ancorarii scurte si verticalizate si scaunelor cu configuratie anti-alunecare, dispozitive care nu exista pe nici un alt vehicul din aceasta categorie. [poza5s]Modus beneficiaza, de asemenea, de intreaga expertiza Renault in ceea priveste siguranta copiilor. Cu un punctaj de 4 stele Euro NCAP la protectia copiilor, Modus devine vehiculul cel mai sigur din categorie in aceasta privinta. Modus beneficiaza pentru locurile laterale spate si fata pasager de sistemul de prindere in trei puncte Isofix pentru scaunul de copil. In cazul unui impact, structura caroseriei Modus este reactiva gratie otelului cu o foarte inalta limita de elasticitate care absoarbe energia si transforma habitaclul intr-o celula de supravietuire. In cazul unui impact frontal componentele blocului fata (motor, cutie de viteze, baterie, accesorii) se compacteaza, ceea ce permite deformarea programata a structurii. Armatura volanului este deformabila si coloana de directie retractabila. [poza6s]De asemenea, Modus este echipat cu un stalp median rigid cu deformare programata care reduce efectele impactului lateral, un material tampon integrat in panoul portierelor care protejeaza bazinul si abdomenul ocupantilor si un airbag lateral care protejeaza toracele. In cazul impactului spate, roata de rezerva este impiedicata sa alunece gratie sistemului de prindere si configuratiei speciale a podelei.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1207 :: 22.18MB