No SSO cookie

RALLY WRC

voteaza
(0/ 0)
RALLY WRC
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Dublă victorie Ford în Raliul Mexicului

 
 
[poza1s]La capătul unei evoluţii fără greşeală, Markko Martin şi Francois Duval au reuşit să semneze o dublă Ford RS în Raliul Mexicului. Este pentru prima dată după Raliul Ciprului din 2000 când echipa britanică reuşeşte o astfel de performanţă. Carlos Sainz - Citroën Xsara WRC - a ocupat ultima treaptă a podiumului de premiere, spaniolul trecând cu bine şi peste emoţiile provocate de un tonou. Constrâns să suporte consecinţele unei penalizări încasate în prima zi, Petter Solberg - Subaru [poza2s]Impreza WRC - a reuşit o revenire spectaculoasă în final. Pe ultima probă specială el a reuşit să-şi devanseze colegul de echipă în duelul pentru poziţia a patra în clasamentul general. Mitsubishi Motors Motor Sport şi echipajul format din Gilles şi Hervé Panizzi au reuşit să termine în puncte prima etapă de macadam a sezonului 2004. Derulată în condiţii meteo excelente, cu temperaturi în jurul valorii de 28ºC, întrecerea mexicană s-a dovedit un examen foarte dificil. Din cele 54 de echipaje care au luat startul vineri, doar 28 au reuşit să treacă linia de sosire. Deşi a programat [poza3s]doar 132km de probe speciale, ultima zi a raliului a fost departe de a fi uşoară. Imediat după start, competitorii au fost puşi în faţa celui mai lung sector selectiv, cei peste 30km ridicând serioase probleme de vizibilitate din cauza prafului şi a razelor soarelui de dimineaţă. După un raliu în care s-au confruntat cu probleme de frâne şi transmisie, Gilles şi Hervé Panizzi au reuşit o evoluţie bună în ultima zi, Lancer-ul WRC reuşind un loc şase şi două locuri şapte în topul probelor speciale. În final, cei doi şi-au adjudecat locul opt în clasamentul general, marcând pentru Mitsubishi două puncte în clasamentul constructorilor. [poza4s]Bătălia din cadrul Campionatului Mondial rezervat modelelor de Producţie (PWRC sau Grupa N) s-a terminat cu victoria lui Daniel Sola, din echipa Mitsubishi. Clasament final 1.Markko Märtin/Michael ParkFord Focus RS4h06m46,2s 2.Francois Duval/Stephane PrevotFord Focus RS4h07m28,7s 3.Carlos Sainz/Marc MartiCitroën Xsara WRC4h08m07,1s 4.Petter Solberg/Phil MillsSubaru Impreza WRC4h10m00,9s 5.Mikko Hirvonen/Jarmo Lehtinen[poza5s]Subaru Impreza WRC4h10m22,4s 6.Marcus Grönholm/Timo RautiainenPeugeot 307 WRC4h10m44,6s 7.Jussi Valimäki/Jakke HonkanenHyundai Accent WRC4h18m03,1s 8.Gilles Panizzi/Herve PanizziMitsubishi Lancer WRC044h18m16,8s 9.Anthony Warmbold/Gemma PriceFord Focus RS4h20m46,6s 10.Harri Rovanpera/Risto PietilainenPeugeot 307 WRC4h26m06,5s Campionatul Mondial de Raliuri Piloţi: S.Loeb & M.Martin 20p; M.Gronholm 16p, F.Duval 14p, P.Solberg 13p, C.Sainz 10p; J.Tuohino 5p; F.Loix 4p; G.Panizzi 4p; M.Hirvonen 4p; H.Solberg 3p; J.Valimäki 2p; O.Burri 1p; D.Carlsson 1p. Constructori: Ford 40p, Citroën 30p, Peugeot 21p, Subaru 19p, Mitsubishi 5p. FIA Production Car WRC: D.Sola 16p, T.Arai 11p, J.Paasonen 10p, A.McRae 8p, N.McShea 6p, K.Singh 5p...

 

Cuvinte cheie:
Ford | raliu |
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

  • Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Pentru a câștiga o bună parte din vânzările segmentului compact, cei de la Renault au dezvoltat un model complet nou și sofisticat, cu un exterior frumos și un interior high-tech, totul completat de numeroasele sisteme de siguranță

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2712 :: 22.18MB