No SSO cookie

RALLY WRC

voteaza
(0/ 0)
RALLY WRC
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Dublă victorie Ford în Raliul Mexicului

 
 
[poza1s]La capătul unei evoluţii fără greşeală, Markko Martin şi Francois Duval au reuşit să semneze o dublă Ford RS în Raliul Mexicului. Este pentru prima dată după Raliul Ciprului din 2000 când echipa britanică reuşeşte o astfel de performanţă. Carlos Sainz - Citroën Xsara WRC - a ocupat ultima treaptă a podiumului de premiere, spaniolul trecând cu bine şi peste emoţiile provocate de un tonou. Constrâns să suporte consecinţele unei penalizări încasate în prima zi, Petter Solberg - Subaru [poza2s]Impreza WRC - a reuşit o revenire spectaculoasă în final. Pe ultima probă specială el a reuşit să-şi devanseze colegul de echipă în duelul pentru poziţia a patra în clasamentul general. Mitsubishi Motors Motor Sport şi echipajul format din Gilles şi Hervé Panizzi au reuşit să termine în puncte prima etapă de macadam a sezonului 2004. Derulată în condiţii meteo excelente, cu temperaturi în jurul valorii de 28ºC, întrecerea mexicană s-a dovedit un examen foarte dificil. Din cele 54 de echipaje care au luat startul vineri, doar 28 au reuşit să treacă linia de sosire. Deşi a programat [poza3s]doar 132km de probe speciale, ultima zi a raliului a fost departe de a fi uşoară. Imediat după start, competitorii au fost puşi în faţa celui mai lung sector selectiv, cei peste 30km ridicând serioase probleme de vizibilitate din cauza prafului şi a razelor soarelui de dimineaţă. După un raliu în care s-au confruntat cu probleme de frâne şi transmisie, Gilles şi Hervé Panizzi au reuşit o evoluţie bună în ultima zi, Lancer-ul WRC reuşind un loc şase şi două locuri şapte în topul probelor speciale. În final, cei doi şi-au adjudecat locul opt în clasamentul general, marcând pentru Mitsubishi două puncte în clasamentul constructorilor. [poza4s]Bătălia din cadrul Campionatului Mondial rezervat modelelor de Producţie (PWRC sau Grupa N) s-a terminat cu victoria lui Daniel Sola, din echipa Mitsubishi. Clasament final 1.Markko Märtin/Michael ParkFord Focus RS4h06m46,2s 2.Francois Duval/Stephane PrevotFord Focus RS4h07m28,7s 3.Carlos Sainz/Marc MartiCitroën Xsara WRC4h08m07,1s 4.Petter Solberg/Phil MillsSubaru Impreza WRC4h10m00,9s 5.Mikko Hirvonen/Jarmo Lehtinen[poza5s]Subaru Impreza WRC4h10m22,4s 6.Marcus Grönholm/Timo RautiainenPeugeot 307 WRC4h10m44,6s 7.Jussi Valimäki/Jakke HonkanenHyundai Accent WRC4h18m03,1s 8.Gilles Panizzi/Herve PanizziMitsubishi Lancer WRC044h18m16,8s 9.Anthony Warmbold/Gemma PriceFord Focus RS4h20m46,6s 10.Harri Rovanpera/Risto PietilainenPeugeot 307 WRC4h26m06,5s Campionatul Mondial de Raliuri Piloţi: S.Loeb & M.Martin 20p; M.Gronholm 16p, F.Duval 14p, P.Solberg 13p, C.Sainz 10p; J.Tuohino 5p; F.Loix 4p; G.Panizzi 4p; M.Hirvonen 4p; H.Solberg 3p; J.Valimäki 2p; O.Burri 1p; D.Carlsson 1p. Constructori: Ford 40p, Citroën 30p, Peugeot 21p, Subaru 19p, Mitsubishi 5p. FIA Production Car WRC: D.Sola 16p, T.Arai 11p, J.Paasonen 10p, A.McRae 8p, N.McShea 6p, K.Singh 5p...

 

Cuvinte cheie:
Ford | raliu |
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1451 :: 22.17MB