No SSO cookie

Raliul de la Monte Carlo - A trecut prima zi

voteaza
(0/ 0)
Raliul de la Monte Carlo - A trecut prima zi
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Prima zi din Raliul Monte Carlo a fost una specifica pentru raliul care deschide sezonul in Campionatul Mondial de Raliuri. Marco Tempestini si Dorin Pulpea au trecut peste toate capcanele si au terminat ziua pe locul 34 in clasamentul general si pe locul 6 la clasa 3.

 
 
  • Locul 34, dupa prima zi la Monte Carlo, in clasamentul general si locul 6 la clasa 3
  • 4 probe speciale cu o lungime totala de 134,7 km
  • Joi este cea mai dificila zi a raliului

Prima zi a Raliului Monte Carlo a inceput dimineata devreme cu o trecere pe specialele Le Moulinon – Antraigues si Burzet – St. Martial, iar primii 67 de kilometri au fost extrem de dificili. Prima proba a fost fara zapada, dar pe speciala a doua alegerea pneurilor a jucat un rol crucial.
„Au fost unele alegeri extrem de interesante si diferentele de timp au aratat cine a avut inspiratie si cine nu. Pe prima proba am mers cu patru pneuri soft, iar pe speciala a doua am mers cu doua pneuri Monte Carlo fara cuie pe fata si doua soft pe spate. Alegerea corecta ar fi fost pneuri cu cuie pe fata si super soft pe spate. Din pacate, eu si James, „spionul” nostru, am fost prea optimisti si am pierdut timp”, a spus Tempesta, dupa primele doua speciale.
La cea de-a doua trecere pe probele speciale temperatura a urcat peste 0 grade Celsius, dar chiar si asa alegerea pneurilor a fost la fel de dificila. In final, echipajul Napoca Rally Academy a ales pneuri soft pe fata si super soft pe spate pentru prima speciala, si pneuri de zapada fara cuie pe fata si super soft pe spate pentru a doua speciala. „De data aceasta am facut o alegere mai buna si am reusit sa crestem ritmul. A fost insa o zi extrem de dificila si, sincer, sunt foarte bucuros ca am ajuns inapoi in parcul de service. A fost o nebunie pe probe”, a spus Dorin Pulpea, copilotul echipajului Napoca Rally Academy.
La finalul primei zile, dupa 134,7 kilometri si patru probe speciale, echipajul Napoca Rally Academy a terminat pe pozitia a 34-a in clasamentul general si pe locul 6 la clasa 3. „Nu este rau tinand cont de conditiile intalnite in munti. Acesta este insa doar inceputul. Joi va fi si mai greu. La conditiile de pana acum – asfalt uscat, ud si acoperit cu zapada si gheata – se va adauga si noroiul.Sunt doua probe unde se taie mult virajele si sigur se va face noroi acolo. Sper ca in seara zilei de joi sa fiu la fel de vesel ca acum”, a spus Marco Tempestini, dupa prima zi in cel mai celebru raliu din lume.
Joi sunt programate 6 probe speciale, cu incepere de la ora 10:33 ora Romaniei, cu o lungime totala de 131,7 kilometri. Rezumatul zilei a doua a Raliului Monte Carlo poate fi urmarit si in Romania pe canalul Eurosport, joi spre vineri noaptea incepand cu ora 1, si pe Motors TV de la ora 23:30.

 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.6409 :: 22.19MB