No SSO cookie

Prezentarea completa a noului Opel Astra

voteaza
(0/ 0)
Prezentarea completa a noului Opel Astra
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Opel a prezentat noua generatie a modelului Astra.

 
 

Datorita excelentei ingineriei germane, designului sculptural aerodinamic si tehnologiilor inovatoare accesibile, noul Opel Astra intrupeaza conceptul care a transformat rapid Insignia in cea mai bine vanduta berlina de dimensiuni medii din Europa. Noul autovehicul compact de la Opel va fi lansat pe 17 septembrie, in Frankfurt, la Salonul Auto International IAA, sub forma unui dinamic model hatchback cu cinci usi, care beneficiaza de cele mai bune tehnologii Opel.
Urmatoarea generatie de Astra introduce in clasa compacta multe functii de confort si siguranta. Sunt disponibile tehnologii exceptionale, precum sasiul mecatronic complet nou, cel mai avansat sistem de iluminare, scaune cu cel mai inalt grad de ergonomie. 'Experienta unica a Opel in a face noile tehnologii accesibile in cadrul autovehiculelor compacte este puternic evidentiata prin aceasta a zecea generatie. in plus, noul Astra transfera temperamentul Insignia segmentului de autovehicule compacte, cu o pasiune fara precedent si un angajament pentru excelenta', a declarat Alain Visser, vicepresedinte Opel.

 

Prezentare Opel Astra

Cu o lungime de 4,42 metri, noul Astra ofera un spatiu mai generos si un plus de confort pentru pasageri, atat in partea frontala, cat si in cea din spate, datorita ampatamentului cu 71 de mm mai lung. Caroseria zvelta si agila este proiectata pentru eficienta maxima, printr-o colaborare stransa intre designeri si inginerii in domeniul aerodinamicii, care au supus autovehiculul la 600 de ore de teste in tunelul vantului. Proportiile elegante ii confera o silueta puternica, tip cab-forward, cu un parbriz foarte inclinat si o linie a acoperisului descendenta, adaugand elemente vizuale incitante traditionalului format de hatchback. Noul limbaj de design al marcii, ce combina maiestria sculpturala cu precizia germana, este astfel transmis intr-un mod proaspat.
'Temele de design incorporate in Insignia, precum wing si blade, au primit o interpretare noua la Astra, deoarece este important ca fiecare model Opel sa aiba propria personalitate', a declarat Mark Adams, vicepresedintele departamentului Design al General Motors Europe.
La interior sunt utilizate aceleasi elemente de design, creand armonie intre exterior si interior. De asemenea, s-au depus eforturi speciale pentru a adauga multiple solutii flexibile de depozitare.
'Misiunea Opel de a face inovatiile tehnologice accesibile s-a dovedit a fi un succes la modelul Insignia. Ne-am stabilit un tel chiar si mai ambitios, acela de a aduce majoritatea acestor functii in segmentul compact, prin intermediul noului Astra', a declarat Hans Demant, Director Executiv Opel.

Tehnologii Opel

Dezvoltat in Rüsselsheim, Germania, Opel Astra este prevazut si cu un sasiu complet nou. Ampatamentul sau mai lung este combinat cu un ecartament mai lat si o noua constructie a puntii spate, imbunatatind si mai mult agilitatea si stabilitatea, fara a face compromisuri in materie de confort. Sasiul Opel Astra a fost dezvoltat ca un sistem mecatronic care integreaza complet functiile mecanice si sistemele de comanda electronice. Ca si la Insignia, acesta poate fi prevazut cu inteligentul sistem electronic de conducere Opel FlexRide, o raritate pentru aceasta clasa, care ii permite soferului sa aleaga intre trei setari, standard, Sport si Tour, adaptandu-se in acelasi timp, in mod complet si continuu, la modificarile stilului de conducere si la viteza de abordare a virajelor. Alte dotari tehnologice inovatoare introduse in clasa compacta odata cu noul Astra:
O noua generatie de faruri adaptive Advanced Forward Lighting (AFL+) cu bi-xenon, care isi modifica intensitatea si lungimea fasciculelor in functie de conditiile de conducere si trafic, utilizand noua functii de iluminare diferite. Scaune frontale ergonomice, proiectate pentru sustinerea optima a spatelui si siguranta. 

Motoare Opel Astra

Gama de motorizari se concentreaza asupra performantelor si eficientei si este compusa din opt motoare Euro 5. Cu exceptia motoarelor cu valorile de putere cele mai mici, toate celelalte sunt prevazute cu transmisii cu sase trepte de viteza. Va fi lansata o noua transmisie automata compacta, cu functie Active Select. Gama de motoare turbo diesel CDTI cuprinde patru motoare cu injectie multipla common-rail cu capacitate intre 1,3 si 2,0 litri, care dezvolta puteri intre 70 kW/95 CP si 118 kW/160 CP. Toate aceste motoare sunt prevazute cu filtre de particule diesel. Gama va cuprinde, desigur, si o versiune ecoFLEX cu un consum de carburant si emisii de CO2 foarte reduse. Cele patru motoare pe benzina, cu volum intre 1,4 si 1,6 litri, dezvolta puteri intre 74 kW/100 CP si 132 kW/180 CP. Un nou motor Turbo de 1,4 litri, cu dimensiuni reduse, care dezvolta o putere de 103 kW/140 CP, inlocuieste actualul motor de 1,8 litri cu aspiratie naturala. Datorita tehnologiilor superioare ale acestei game de capacitate cilindrica, motorul 1.4 Turbo dezvolta un cuplu cu 14% mai mare, insa consumul de carburant este mai redus.

Continuand traditia clasei compacte initiate de Opel in 1936, prin Olympia Kadett, modelul Astra s-a mentinut constant intre primele trei cele mai bine vandute autovehicule compacte din Europa, un segment care totalizeaza 27 de procente din piata auto totala. Vanzarile Astra reprezinta o treime din toate vanzarile Opel, cu un volum mediu de aproape 500.000 de unitati pe an.

 Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1795 :: 18.69MB