No SSO cookie

PREZENTARE Opel Meriva

voteaza
(0/ 0)
PREZENTARE Opel Meriva
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Opel Meriva: O nouă dimensiune în clasa compactă

 
 
[poza1s]Opel pătrunde într-o nouă dimensiune în clasa compactă prin intermediul noului model Meriva, care se va lansa în perioada următoare şi pe piaţa românească.
Opel Meriva reprezintă cea mai nouă ofertă pe piaţa minivanurilor, fiind la fel ca şi fratele său mai mare, Zafira, un punct de referinţă în domeniul flexibilităţii interioare în clasa sa. Sistemul inteligent de scaune FlexSpace permite configurarea rapidă a interiorului Merivei fără să fie nevoie să se scoată scaunele. Configuraţia cu cinci locuri poate fi uşor şi rapid convertită într-una cu patru, trei sau două locuri beneficiind în acelaşi timp şi de un spaţiu de depozitare generos. Opţional, Meriva poate fi comandată şi cu un scaun pasager faţă rabatabil.
[poza2s]Cheia flexibiltăţii interioare de neegalat a Merivei este ampatamentul de 2.630 mm, care este aproape egal cu al Zafirei (2.694 mm). Noul model are o lungime de 4.042 mm şi prin urmare cu 275 mm mai scurt decât fratele său mai mare. În ceea ce priveşte lăţimea (1.694 mm) şi înălţimea (1.624 mm), diferenţele dintre Meriva şi Zafira sunt de 48 şi respectiv 56 mm.
Pasagerii Merivei beneficiază atât în faţă cât şi în spate de o poziţie a scaunului înaltă, care le asigură o vizibilitate bună asupra drumului şi în acelaşi timp de un acces în maşină uşor de realizat.
În configuraţia standard de cinci scaune acest minivan are trei scaune în spate, dar pentru un confort superior, cele două scaune exterioare se pot împinge la maxim în spate.
[poza3s]Meriva poate defini astfel o maşină cu patru scaune extrem de spaţioasă, cu loc pentru picioare şi spaţiu la nivelul umerilor comparabil cu cele întâlnite la multe maşini de mărime medie. În această configuraţie, scaunul central spate este rabatat complet.
Chiar şi în cazul unei configuraţii extrem de confortabile, spaţiul rămas pentru bagaje este extrem de generos. Dacă însă este nevoie de un spaţiu suplimentar pentru bagaje, cele două scaune exterioare pot fi împinse mai în faţă, rabatate sau pliate complet în podea.
Cu toate cele cinci scaune în poziţie normală, capacitatea de încărcare a Merivei – în funcţie de poziţia scaunelor din spate – este între 350 şi 560 litri, mult mai mare decât la un autoturism compact obişnuit.
[poza4s]În cazuri extreme, Meriva poate fi transformată rapid într-o autoutilitară cu o capacitate de stocare de 1.410 litri şi o suprafaţă de încărcare lungă de 1,70 metri. Dacă se rabatează inclusiv scaunul pasagerului faţă, se poate obţine o suprafaţă de încărcare lungă de 2,40 metri, cu un volum disponibil de 2.000 de litri.
Ca opţiune, Meriva mai are disponibilă o cutie de depozitare de 60 litri, cu trei compartimente, aflată sub podeaua suprafeţei de încărcare din portbagaj şi, în plus, sistemul numit Asistentul de Drum, care poate fi ataşat pe spătarul scaunului central după ce în prealabil acesta a fost rabatat.
El este dotat cu o brasieră mobilă, care se poate glisa înainte şi înapoi cu 70mm, două suporturi de pahare şi o cutie interioară de stocare cu o capacitate de cinci litri.
[poza5s]Cu sistemul opţional Twin Audio, conceput special pentru locurile din spate, pasagerii Merivei se vor simţi ca şi cum ar călători la clasa I.
Acest sistem este compus dintr-un modul situat în centrul consolei din spate, modul care conţine controalele pentru selecţia programelor şi a volumului, şi două mufe pentru căşti.
Acest lucru permite pasagerilor din spate să asculte un CD în timp ce pasagerii din faţă ascultă radio – sau viceversa.
Pentru o performanţă dinamică şi economică, clienţii pot alege dintre trei variante de motorizări.
Prima este disponibilă cu un motor de 1,6 litri (64 kW / 87 CP), urmează un motor ECOTEC, tot de 1,6 litri (74 kW / 100 CP, valabil şi cu transmisie Easytronic) şi propulsorul ECOTEC de 92 kW / 125 CP, de 1,8 litri.
În trimestrul al III-lea al acestui an vor fi disponibile, în plus, două motoare turbo diesel ECOTEC, de 1,7 litri DTI (55 kW / 75 cp) şi noul 1.7 CDTI (74 kW / 100 cp) cu injecţie directă common rail.
La fel ca toate motoarele pe benzină ale Merivei, acest motor diesel corespunde normelor de emisie Euro 4. Viteza maximă a Merivei cu motor 1.7 CDTI este de 175 km/oră, dar consumul combinat MVEG este de 5.5 l la 100 de km. [poza8s]Pentru o performanţă mai ridicată, Meriva poate fi comandată cu motorul pe benzină ECOTEC 1.8 litri, care atinge o viteză maximă de 192 km/oră.
Mulţumită intervalelor de întreţinere extinse şi a primelor de asigurare reduse, Meriva are costuri de funcţionare reduse. Minivanul este disponibil în trei variante de echipare, „Essentia“, „Enjoy“ şi „Cosmo“.
Pe baza acestor trei variante, clienţii pot alege între opţiuni orientate către confort, funcţionalitate sau aspect exterior.
[poza9s]O gamă variantă de echipamente opţionale şi accesorii permite clienţilor să-şi construiască maşina conform dorinţelor şi nevoilor. Opţional, pe lângă sistemul Twin Audio şi Asistentul de Drum, Meriva este disponibilă şi cu un sistem DVD „AudioVision“, un pachet infotainment cu sistem de navigare şi telefon GSM, climatizare automată, faruri cu Xenon sau senzor de parcare.
Pentru a avea mai mult aer curat în interior, Meriva poate fi comandată opţional cu două trape electrice.
Mulţumită noii strategii de echipare Opel, introdusă o dată cu acest model, Meriva are nu numai un interior adaptabil dar şi o flexibilitate importantă când vine vorba de alegerea echipamentului.
Minivanul cu cinci uşi are ca dotare standard suspensia DSA (Dynamic Safety), discuri de frână la toate cele patru roţi (cu discuri ventilate în faţă) şi asistenţă la frânare de urgenţă. [poza7s]Sistemul de control al tracţiunii (TCPlus) este de asemenea o dotare standard a Merivei cu motor pe benzină 1.8 ECOTEC sau pentru Meriva cu noul motor diesel 1.7 CDTI ECOTEC.
Sistemul antiderapaj ESP este disponibil opţional pentru toate modelele cu motor pe benzină şi pentru varianta cu motor diesel mai puternic.
Pentru un nivel ridicat al siguranţei pasive, Meriva, care a obţinut patru stele la ultima sesiune de crash teste efectuate de Euro NCAP, este dotată cu un pachet extins de siguranţă.
Acest pachet include standard airbag-uri frontale, cinci tetiere ajustabile pe înălţime, centuri de siguranţa pretensionate cu limitator de forţă pentru scaunele din faţă, precum şi două dispozitive de fixare Isofix pentru scaune pentru copii pe scaunele exterioare din spate. Airbag-urile laterale faţă şi cele cortină pentru pasagerii faţă şi spate sunt disponibile opţional.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0528 :: 17.77MB