No SSO cookie

PREZENTARE: TVR T440R 2003

voteaza
(0/ 0)
PREZENTARE: TVR T440R 2003
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

TVR T440R 2003: Taurul furios scoţian

 
 
[poza1s]Industria auto nu cuprinde numai mărci consacrate. Pentru mulţi dintre pasionaţii de automobile, vehiculele de mare viteză, maşinile exotice sau de serie limitată reprezintă aspiraţia cea mai pură. Sunt convins că o maşină precum TVR 440R, model 2003, ar putea lansa o multitudine de vise şi speranţe în inimile dumneavoastră, şi în principiu al acelora care vă puteţi permite o maşină care costă doar 75.000 de lire (aprox. 108.000 euro). Cu T440R, puterile şi formele tradiţionale au fost urcate către un nivel superior. Caroseria are un design exclusivist şi este fabricată din fibre de carbon, şasiul este din oţel masiv şi dur şi este îmbogăţit cu aluminiu, pentru a scădea greutatea, iar motorul este conectat la o cutie de viteze secvenţială în 6 trepte, producţie proprie TVR. Acest tur de forţă tehnologic permite acestui automobil performanţe care fac faţă oricărei concurenţe, mai ales în ceea ce priveşte modelele tradiţionale: o viteză maximă de aproape 350 km/h şi un demaraj până la 100 de km/h în mai puţin de 4 secunde. [poza2s]TVR a produs două versiuni ale acestui model - T400R, echipată cu motor de 4 litri, capabil de 400 CP - precum şi varianta de top T440R, care, binenţeles, produce 440 CP, cu motorul derivat din varianta de bază, dar cu o capacitate de 4,2 litri. Cuplul maxim dezvoltat de acest model este de 474,54 Nm, atins la 6.000 de rot/min. TVR T440R este mai mare decât oricare alt model în 6 cilindri, cu motor de 4,2 litri. Pentru a face faţă puterii motorului, maşina nu beneficiază numai de un nou şasiu, ci chiar de o nouă tipologie de şasiu. Proiectarea acestuia s-a realizat cu programe sofisticate de design computerizat, fiind calculate rigiditatea oţelului folosit, şi comportamentul inserţiilor de aluminiu în condiţii de utlizare extremă. De asemenea, încă de la prima rulare, piloţii TVR îşi vor putea ajusta suspensiile în funcţie de starea drumului pe care se circulă sau în funcţie de modul de condus. Frânele sunt pe discuri ventilate, cu şase capete de piston pe disc, pentru o frânare mai eficientă. [poza3s]În ce priveşte caroseria, numărul maşinilor care au o caroserie lucrată în întregime în fibre de carbon, poate fi numărat pe degetele de la o mână, cele mai cunoscute fiind, alături de TVR T440R - McLaren F1 şi Ferrari F40, materialul fiind mai bine cunoscut în Motorsport sau în industria aerospaţială... Aerodinamica joacă un rol crucial în ce priveşte performanţa şi rolul designului TVR. Atenţia acordată acestui aspect a condus la realizarea unui coeficient de aerodinamicitate de 0,32, ca rezultat al studiului detaliilor. În plus, la capitolul stabilitate la viteze mari contribuie difuzia curenţilor de aer captaţi din faţă şi redirijaţi până în spate. Interiorul modelului reflectă stilul supersport, insă modelul se distinge printr-o concepţie proprie, cu scaune unice, şi un aspect interior cu extra finisare şi calitate sporită dar în manieră de înaltă utilitate.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0541 :: 17.76MB