No SSO cookie

PREZENTARE: Mercedes-Benz E320 CDI

voteaza
(0/ 0)
PREZENTARE: Mercedes-Benz E320 CDI
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Mercedes-Benz E320 CDI: sunt diesel, mănânc puţin, dar....alerg ca vântul!

 
 
[poza1s]Aceasta este o maşină diesel? N-ai putea ştii niciodată cu siguranţă după modul în care se comportă la drum şi, mai important, după felul în care sună... Aceasta este caracterizarea pe care o dau cei de la Auto Channel noului model Mercedes-Benz E320CDI, după punerea contactului şi un demaraj în forţă...pur şi simplu maşina se comportă ca o veritabilă "benzină"! Mai mult, pe tabloul de bord există un avertizor care te anunţă când motorul e pregătit, dar nu e nevoie să ţii cont de el ca să porneşti, mai ales dacă nu e frig afară. E320CDI nu are deloc trăsăturile şi comportamentul unei maşini diesel. Acest lucru se pe observa după cum răspunde comenzilor. [poza2s]Majoritatea modelelor diesel au o acceleraţie leneşă, însă odată pornite se întind molcom la drum, principalul atu fiind consumul redus de carburant. În ceea ce priveşte noul Mercedes E320CDI, acceleratia şi performanţele dinamice ale motorului sunt la un nivel superior chiar unor variante clasice de propulsoare pe benzină. Cei 3,2 litri ai motorului produc 201 CP, la diferenţă destul de mică faţă de varianta Mercedes 3,2 benzină care aduce 220 CP. Astfel, varianta diesel reuşeşte să atingă 100 km/oră în 6,8 secunde, cu doar 0,3 secunde mai mult faţă de omoloaga sa pe benzină, acest lucru datorându-se acceleraţiei bune între 50 şi 100 km/oră. Se poate spune că noua tehnologie diesel poate convinge şi poate face multe victime în tabăra iubitorilor de "benzine", mai ales că mersul cu un diesel este un bonus. [poza3s] De ce? Din cauza consumului de carburant... Se ştie, desigur, că orice acceleraţie mai lentă este compensată de economia de combustibil. Acest fapt nu se aplică însă şi în cazul lui E320CDI. Testele efectuate arată că motorul consumă rezonabil pentru capacitatea şi performanţele sale. Mai exact, noul Mercedes parcurge 27 de mile cu un galon de carburant în oraş, adică 8,7 litri/100 km, în vreme ce în afară consumul ajunge la 6,7 litri/100 km. Motorizarea CDI semnifică Common-Rail Direct Injection, adică o presiune ridicată a carburantului, menţinută constant la acelaşi [poza4s]nivel pentru fiecare din cele 6 valve injectoare. Graţie injecţiei electronice, motorul E320CDI este curat, ecologic, liniştit şi mai puternic faţă de motoarele diesel cu injecţie convenţională. În rest, E320CDI este una dintre maşinile pe care Mercedes-Benz le propune pentru E-Class, cea mai vândută serie a companiei şi un simbol al bunăstării şu confortului. Ca maşină de clasă medie superioară, ce concurează în segmentul premium alături de Audi A6 şi BMW Serie 5, E-Class propune echipări de excepţie, spaţiu suficient pentru 5 persoane şi un design ce rămâne mult timp pe retină. E320 CDI are un preţ de start de 49.000 de dolari, însă preţul poate creşte la peste 55.000, cu diferite opţiuni de dotare, fără a adăuga taxele aferente.

 

Cuvinte cheie:
E320 |
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0758 :: 18.66MB