No SSO cookie

PREMIERA: Ferrari F430

voteaza
(0/ 0)
PREMIERA: Ferrari F430
Prezentari · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Ferrari F430: Tinereţe şi performanţă

 
 
[poza1s]Noul model F430 semnalează sosirea unei noi generaţii de Ferrari echipate cu motoare în 8 cilindri. Acest nou model prezintă extraordinarul avans acumulat de Ferrari în domeniul tehnologiilor caroseriilor de aluminiu, începute cu 360 Modena, şi ajungând la un nivel absolut nou care oferă o serie de inovaţii semnificative, derivate direct din maşinile Ferrari din Formula 1. Două dintre aceste inovaţii deosebite sunt în premieră mondială introduse la maşinile de producţie de serie din istoria automobilului. Este vorba despre diferenţialul electronic (E-Diff) şi de volanul cu schimbător de viteze încorporat, asa cum se găsesc la maşinile de Formula 1, care managerizează [poza2s] sistemele integrate de control ale dinamicii vehiculului. O altă caracteristică importantă a noului F430 este motorul compact de 4.300 cc 90° V8, care "aruncă" nu mai puţin de 490 CP, astfel încât ajunge la un calibraj de putere de 114 CP/litru, ceea ce înseamnă că distribuţia pe greutate ajunge la o raţie de 2,8kg/ CP. Pentru a face faţă a acestei demonstraţii de "muşchi", Ferrari F430 dispune de un sistem de frânare cu discuri carbon-ceramică pentru optimizarea cât mai eficientă a frânelor în condiţii de rulaj extrem şi frânare bruscă. Maşina dispune [poza3s] de o cutie de viteze derivată din cele utilizate pentru modelele de Formula 1, astfel că tipul de reacţie al cutiei scade la 150 de milisecunde, fapt care îi permite şoferului să accelereze de la 0 la 100 km/oră în numai 4 secunde. Designul specific căluţului cabrat, indicele aerodinamic şi ultimele tehnologii folosite pentru crearea caroseriei şi a sistemelor de coordonare ale maşinii permit atingerea unei viteze maxime de peste 315 km/oră. Acest fapt se datorează şi faptului că în partea din spate a maşinii, designerii au realizat nişte prize speciale de auer care să menţină forţa de [poza4s]tracţiune şi stabiolitatea pe puntea din spate. Maşina va fi prezentată oficial cu ocazia evenimentului auto al toamnei, Paris Motor din septembrie anul acesta. F430 - Detalii Tehnice Dimensiuni Lungime: 4512 mm Lăţime: 1923 mm Înălţime: 1214 mm Ampatament: 2600 mm Front track: 1669 mm Rear track: 1616 mm [poza5s]Greutate: 1450 kg Motor Type: 90° V8 Bore/stroke: 92 mm x 81 mm Unit displacement: 538.5 cc Total displacement: 4,308 cc Compression ratio: 11.3:1 Putere maximă: 360.4 kW (490 CV*) at 8500 rpm Cuplu maxim: 465 Nm (47.4 kgm or 343 lbft) at 5250 rpm Performanţe Viteză maximă: 315 km/h Acceleraţie 0-100 km/h (0-62 mph): 4.0 s [poza6s]

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (1)

scris de Anonim

BETON

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0833 :: 22.16MB