No SSO cookie

Porsche 911 GT3 Cup de 420 CP

voteaza
(0/ 0)
Porsche 911 GT3 Cup de 420 CP
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul Porsche 911 GT3 Cup va intra in sezonul motorsport 2008 cu o putere a motorului crescuta la 420 CP.

 
 
Noul model va concura in Supercupa Porsche Mobil 1, cel mai cunoscut campionat monomarca, precum si in competitiile nationale Porsche Carerra si GT3 Cup. 265 de unitati ale modelului de curse vor dezvoltate la Departamentul special de curse de la Weissach si vor fi asamblate pe linia de productie din Stuttgart-Zuffenhausen, marcand un nou record pentru o masina din aceasta categorie.

Cea mai importanta modificare in comparatie cu modelul de anul trecut este desinul partii din spate care este asemenator cu cel al modelului de serie. Guri speciale de aer asigura o mai buna disipare a caldurii in partea din spate. Motorul boxer cu sase cilindri de 3.6 litri dezvoltat in Weissach este de asemenea bazat pe versiunea de strada a modelului GT3 si dezvolta o putere maxima de 420 CP, cu 20 CP mai mult decat modelul anterior. Cutia de viteze secventiala cu sase trepte foloseste un sistem de intrerupere automata a puterii motorului pentru a permite schimbari de treapta fara decuplarea ambreiajului. Transmisia insasi a fost optimizata, iar etajarea cutiei a fost modificata pentru a face fata noilor caracteristicil ale motorului. Cantarind 1.150 kg in versiunea de circuit, noul 911 GT3 Cup are un raport putere/ greutate de 2,7 kg per CP.

Cele 26 de unitati ce vor fi construite pentru Supercupa Porsche Mobil 1 folosesc un sistem de evacuare special ce emite un sunet special foarte apropiat de sunetul monoposturilor de Formula 1, precum si frane PCCB (Porsche Ceramic Composit Brakes) ca dotari exclusive. Comparate cu franele clasice, discurile cermica PCCB reduc greutatea cu 20 kg si sunt un etalon in ceea ce priveste raspunsul, rezistenta la fading si rezistenta la uzura. Modelele ce vor concura in Carrera Cup vor folosi un sistem de evacuare modificat si discuri de frana de otel.

Departamentul Porsche Racing din Weissach este responsabil de reglarea si intretinerea modelelor 911 GT3 Cup. Livrarile vor fi facute direct de la Weissach in functie de tara de destinatie. In timp ce modelele destinate Cupei Carrera din Noua Zeelanda au plecat deja, livrarile pentru Supercupa Porsche Mobil 1 si Carrera Cup Germania sunt prevazute pentru luna martie 2008.

Specificatii tehnice

Motor

Sase cilindri boxer racit cu apa; 3.598 cmc; cursa 76,4 mm; alezaj 99,98 mm; putere maxima 420 CP; cuplu maxim 420 Nm; turatie maxima 8.400 rpm; tehnologie cu patru supape; management electronic al motorului MS 3.1; injectie de carburant (multipunct; secventiala); benzina 98 RON Premium Plus fara Plumb; esapament de curse cu convertor catalitic (400 celule); amortizor de sunet cu evacuare finala dubla; evacuari speciale pentru Supercupa Porsche Mobil 1.

Transmisie

Cutie de viteze cu sase rapoarte secventiala; lubrifiere cu ulei sub presiune; schimbator de caldura ulei/apa; volanta single-mass; levier dezactivare hidraulic; ambreiaj 5,5 inch, cu trei discuri din metal sinterizat; diferential autoblocant 40/60 %; tractiune spate.

Caroserie

Caroserie monococa din otel galvanizat la cald; spoilere fata si spate optimizate aerodinamic; portiere cu rame din CFP si fete de usa din plastic; eleron din CFP ajustabil; aripi din CFP; cric pneumatic; rollbar; scaun de cursa tip scoica (doar pentru pilot) rezistent la foc; centura cu sase prinderi adaptata pentru sistem HANS de protectie a capului si gatului; sistem electric de stingere a focului; rezervor carburant 90 litri; baterie asigurata cu bara de siguranta.

Sasiu si suspensie

Fata: McPherson; amortizoare cu gaz Sachs; arcuri elicoidale duble; brate frontale ajustabile; bara anti-ruliu ajustabila; traversa cu prindere in sase puncte; asistare electrohidraulica

Spate: Multibrat; amortizoare cu gaz Sachs; arcuri elicoidale duble; brat spate ajustabil; bara anti-ruliu ajustabila.

Supensie total reglabila.

Frane

Fata: Etriere fixe din aluminiu cu sase pistoane; PCCB, perforate, 380 mm diametru, placute de frana de curse.

Spate: Etriere fixe din aluminiu cu patru pistoane; PCCB, perforate, 350 mm diametru, placute de frana de curse.

Jante/ Anvelope


Fata: Jante BBS din aliaj usor (9J x 18); prezon central ET 43; anvelope de ploaie Michelin (24/64-18).

Spate: Jante BBS din aliaj usor (11J x 18); prezon central ET 30; anvelope de ploaie Michelin (27/68-18).

Sistem electric: Display Motec cu sistem de inregistrare a telemetriei; baterie 12 V/ 50Ah; alternator 90 Ah.

Greutate: Aproximativ 1.150 kg (1.130 kg cu PCCB).

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1904 :: 17.79MB