No SSO cookie

Opel Signum: Flexibil, inovativ, unic

voteaza
(0/ 0)
Opel Signum: Flexibil, inovativ, unic
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Opel Signum: Flexibil, inovativ, unic

 
 
[poza1s]Conceptul unic Opel Signum iese din barierele convenţionalului pentru a crea un segment nou de sine stătător, clasa “Signum”. Acest inovativ deschizător de drumuri cu ampatamentul lung şi forma sa alungită este o îmbinare de eleganţă, rafinament şi flexibilitate interioară, puse în slujba confortului. Noul Signum oferă un spaţiu generos pentru pasagerii din spate dar în acelaşi timp şi pentru bagaje. Conceptul pe care se bazează este denumit FlexSpace, şi face posibilă, în funcţie de necesităţi, alegerea între un spaţiu maxim pentru picioare sau mai mult loc pentru bagaje. [poza2s]În plus acest sistem permite lisarea pe lungime a celor două scaune exterioare din spate cu 130 mm şi modificarea unghiului spătarului de la 90 la 30 de grade, toate acestea pentru o poziţie de mers cât mai confortabilă. Scaunul central din spate, mulţumită cinematicii inteligente, poate fi de asemenea aplecat în faţă şi transformat într-o brasieră cu două suporturi pentru pahare. Rabatând cele trei scaune din spate se poate obţine un spaţiu de depozitare cu un volum de 1.410 litri. [poza3s]Conceptul inteligent FlexSpace şi interiorul spaţios al maşinii au la bază proporţile deosebile ale modelului Signum. Cu o lungime de 4.636 mm, vehiculul este cu 40 mm mai lung decât Vectra Sedan, în vreme ce ampatamentul lung de 2.830 mm, este cu 130 mm mai mare. Înălţimea de 1.466 mm este doar cu puţin mai mare faţă de a modelului Vectra, subliniind în acest fel caracteristicile dinamice ale maşinii. La confort, Signum profită din plin de pe urma ampatamentului săi lung şi a Sistemului Interactiv de Condus (IDS). Ţinuta de drum este remarcabilă, dinamicitatea şi siguranţa sunt la cel mai înalt nivel. Ultima generaţie a programului electronic de stabilitate ESP Plus este în dotarea standard. [poza4s]Signum dispune de o gamă de 7 motoare ECOTEC, turbodiesel şi benzină, cu puteri cuprinse între 100 şi 211 CP.Între acestea se remarcă motorul 3,0 l V6 common rail turbo diesel, prin care Opel oferă pentru prima oară un motor diesel cu injecţie directă, cu 6 cilindri în V. Rafinatul V6 CDTI ECOTEC asigură o putere de 177 CP şi dezvoltă un cuplu maxim de 370 Nm. Un randament bun şi funcţionarea silenţioasă sunt două calităţi ale noului motor turbo pe benzină, de 2.0 litri, cu un cuplu performant de 265 Nm şi care dezvoltă 175 CP. [poza5s]Motorul cel mai mic este 1.8 litri benzină, de 122 CP, iar cel mai puternic este 3,2 litri V6 ECOTEC, cu 211 CP şi un cuplu de 300 Nm, la 4.000 de rot/min. În gama diesel se mai găsesc motoarele 2.0 DTI şi 2,2 DTI, care dezvoltă 100 şi respectiv 125 CP. Noile motoare V6 CDTI şi cel turbo 2 L benzină sunt însoţite de cutia de viteze compavtă cu 6 trepte. Motorul ECOTEC 2,2 l dispune de o transmisie manuală în 5 trepte, în plus mai fiind disponibilă şi cutia de viteze în 5 trepte cu opţiunea Active Select. [poza6s]Între inovaţiile tehnice şi opţiunile disponibile pentru Signum se numără sistemul de iluminare adaptabilă, AFL, cu faruri bi-xenon. Opel mai oferă şi scaun al şoferului recomandat din punct de vedere ortopedic, cu control electronic al temperaturii şi multiple variante de ajustare. În partea din spate a maşinii se află sistemul multifuncţional Asistent de Drum, care se află între cele două scaune din spate şi oferă două mese pliante, un cooler, un mini coş de gunoi, suporturi de pahare, o priză de 12 volţi, suport pentru DVD Player, şi sistemul Twin Audio care oferă programe de radio diferite pentru pasagerii din faţă şi cei din spate.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0699 :: 17.77MB