No SSO cookie

ON OFF ROAD: Rexton 270XDi

voteaza
(0/ 0)
ON OFF ROAD: Rexton 270XDi
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul SsangYong Rexton 270XDi - mai multă putere, mai mult lux

 
 
[poza1s]Interauto, unic importator autorizat SsangYong in Romania anunta lansarea noului Rexton 270Xdi, ultimul membru al distinsului club 4x4, ce se remarca prin eleganţă şi dotari. Cu un design apartinand celebrului G. Giugiaro – ItalDesign, Noul Rexton propune pe langa un usor facelift, performante tehnice mult imbunatatite combinand intr-un mod unic robustetea unui off road cu liniile elegante ale unui autoturism de lux. Rexton, o imagine deja familiară pe piaţă, prezintă acum un nou model echipat cu un rafinat motor diesel şi o transmisie de origine germană. SsangYong RX 270 Xdi ţinteşte către sectorul mediu superior al segmentului SUV, iar Associated Motor Holdings speră ca linia distinctivă si opţiunile impresionante se vor reflecta cu siguranţă în volumul de vânzări. Modelul este oferit cu o transmisie automată "T Tronic" în cinci trepte, concepută în colaborare cu Mercedes-Benz, sau cu o transmisie manuală în cinci trepte. [poza2s]Cu Noul Rexton, Ssang Yong Motors lanseaza mai mult decat o provocare, pentru prima oara producatorul montand un motor common rail pe unul din modelele sale. Echipat cu motorul XDi 270 cu injectie directa, 5 cilindri in linie, noul Rexton dezvolta 165 C.P. la 4.000 rpm. Acelasi XDi 270 este capabil sa atinga 100 km la ora in numai 13,2 secunde si ajunge la o viteza maxima de 170 km/h in versiunea cu transmisia automata, respectiv 177 km/h in versiunea manuala. Cuplul maxim de 340 Nm este dezvoltat pe o plaja larga de turatii intre 1800 si 3200 rot/min. Mult mai sofisticat decat predecesoarele sale, motorul XDi 270 reduce considerabil vibratiile si zgomotul specific dieselurilor. Conform producatorului, noul motor este instalat impreuna cu un sistem special de evacuare a gazelor care reduce considerabil emisia de noxe. Noul XDi 270 este rezultatul a 4 ani de cercetare, iar costurile de dezvoltare au totalizat 170 de [poza3s]miliarde de woni dupa ce tehnologia de baza a fost preluata de la Mercedes Benz. Montarea unui motor nou, mai puternic pe Noul Rexton are ca obiectiv pozitionarea lui in categoria SUV-urilor de lux cu putere si confort sporite, au anuntat oficialii companiei producatoare. Transmisia Tendintele de pozitionare in categoria SUV-urilor de lux sunt evidente la Noul Rexton si prin echiparea cu transmisia T-Tronic, in 5 rapoarte de mers inainte si 2 rapoarte de marsarier, solutie ce se regaseste si la modele ca Mercedes S si M Classe, Porsche 996. La Noul Rexton, caracteristicile de consum sunt cu 10% superioare fata de cele ale predecesorului sau din 2003, datorita transmisiei T-Tronic preluata de la Mecedes Benz. In versiunea cu transmisia[poza4s] automata T-Tronic, consumul noului XDi 270 este de 9,9 litri la 100 km si 8,9 litri la 100 km in cazul transmisiei manuale. Pe modelele cu transmisie manuala, Noul Rexton vine echipat cu noul sistem DMF (Dual Mass Flywheel) in timp ce majoritatea vehiculelor adopta SMF (Sinlgle Mass Flywheel). Sistemul DMF confera variantei manuale un confort sporit al accelerarii, decelerarii si schimbarii treptelor de viteza. TOD – Sistemul inteligent de tractiune integrala Noul Rexton are ca dotare optionala transmisia TOD (Torque on Demand) - un sistem electronic de control al distributiei cuplului intre puntea fata si puntea spate. In conditii normale, TOD aloca majoritatea cuplului pe puntea spate in timp ce in conditii limita, transfera o parte din cuplul generat de motor la puntea fata (rata maxima de transfer este de 50% cuplu motor punte fata si 50% cuplu motor punte spate). [poza5s]Tractiune integrala part – time Cu sistemul de tractiune integrala part – time, abordarea schimbarilor bruste ale starii drumului este foarte usoara, existand oportunitatea trecerii de la tractiune 4x2 la tractiune 4x4 in timpul mersului, printr-o simpla apasare de buton. Pentru ambele sisteme de tractiune (TOD si Part – time), exista si optiunea 4L de utilizat in conditii extreme. Sisteme de siguranta La realizarea Noului Rexton, producatorul nu a luat in considerare numai puterea sporita a motorului ci si aplicarea unor sisteme de siguranta care sa asigure rulajul in conditii de maxima securitate chiar si in conditii grele de drum. Rexton este un veritabil model cu cinci sau sapte locuri, oferit cu ABS şi EBD, patru airbag-uri cu deschidere în două faze şi sistem de blocare automată a uşilor (activat la 50 km/h). [poza6s]Noul model a fost configurat si cu ESP (Electronic Stability Program), BAS (Brake Assistant System), un sistem de franare imbunatatit precum si SSPS (Speed Sensing Power System). Sistemul SSP (Speed Sensing Power) regasit si la modelele Mercedes si BMW, permite o mai mare manevrabilitate a volanului la viteze reduse si creste efortul la volan proportional cu viteza. Aspect exterior si interior Desenat de G. Giugiaro, Rextonului i s-au adus usoare modificari in ceea ce priveste aspectul exterior. Astfel, designul grilei fata a fost modificat dand SUV-ului un aspect agresiv. Un deflector supradimensionat montat deasupra lunetei confera distinctie intregii linii exterioare a noului model. Barele de plafon reprezintă unul dintre cele mai elegante elemente incluse în echiparea standard a modelului Rexton. Alte modele includ un bull bar, precum şi ornamente metalice, care urmează forma pasajului roţii şi continuă fin de-a lungul liniei uşilor. [poza7s]Ornamentele si pragurile laterale precum si grila fata sunt cromate pe Noul Rexton, in ton cu barele plafon, acum nichelate. Antena radio a fost incorporata in luneta. Noul Rexton aduce in plus alte 5 culori de caroserie, elegante si sobre. Aspectul interiorului a fost modificat prin schimbarea esentei lemnului care completeaza consola centrala, volanul si interiorul usilor. Schimbatorul de viteze are un design futurist si este produs dintr-o combinatie de piele cu laterale cromate. În cadrul elementelor de lux se numără tapiţeria din piele, scaunele fata reglabile electric, climatizare, magazie de CD-uri încorporată în planşa de bord, chiar şi popularele suporturi pentru pahare, precum şi câteva alte accesorii reprezentând triumful formei asupra funcţionalităţii. Un afişaj suplimentar ce se ridică deasupra planşei de bord oferă şoferului informaţii despre altitudine şi presiune atmosferică. De mentionat si afişajul grafic în arcadă, cu lumini intermitente, care reproduce viteza cu care se deplasează autovehiculul. Prin imbunatatirile aduse, Noul Rexton se pozitioneaza in categoria SUV-urilor de lux, fara insa a-si pierde din abilitatile de offroad adevarat: caroserie portanta pe sasiu cu prindere in 5 puncte, unghi de atac de 28,5 grade si unghi de degajare de 25 grade, garda la sol de 20 cm, tractiune part-time. Pe langa robustetea unui offroad, Noul Rexton ofera si un confort sporit al pasagerilor: Sistem Cruise Control, senzori de ploaie si de parcare, sisteme de degivrare stergatoare si oglinzi laterale, senzor crepuscular care permite aprinderea automata a farurilor, scaune cu incalzire si 3 nivele de memorare a pozitiei soferului, comenzi audio pe volan. Noul Rexton va fi disponibil in Romania prin reteaua de dealeri Interauto, unic importator autorizat Ssang Yong. Pretul CIP al acestui model incepe de la 23,888 Euro.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1145 :: 22.16MB