No SSO cookie

Oficial: Noul Opel Insignia ecoFLEX

voteaza
(0/ 0)
Oficial: Noul Opel Insignia ecoFLEX
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul Opel Insignia ecoFLEX a fost lansat pe piata europeana. In Romania, modelul ecoFLEX va fi disponibil la preturile pornind de la 24.000 euro cu TVA.

 
 

Noul Opel Insignia ecoFLEX combina caracteristicile optime din ambele sfere: ofera un nivel scazut de consum si de emisii fara a compromite performanta sau dinamica de conducere. Desi consuma doar 5,2 litri de motorina la 100 km, echivalentul unor emisii de CO2 de 136 g/km, acesta furnizeaza o putere de 118 kW/160 CP si un cuplu de pana la 380 Nm. Acest lucru este posibil datorita unui motor turbo diesel common rail puternic, de ultima generatie, cu o capacitate de 2 litri, adaptat special pentru acest model.

La fel ca toate celelalte motoare ale autovehiculelor din gama Insignia, cel cu care este echipata versiunea ecoFLEX corespunde normei Euro 5. Datorita nivelului deosebit de scazut de emisii CO2 pentru categoria sa, cu mult sub 140 g/km, acesta poate beneficia de reduceri substantiale de taxe in mai multe tari europene. Mai mult decat atat, preturile atractive si performantele extraordinare fac din Insignia ecoFLEX o raritate, acesta fiind capabil sa accelereze de la 0 la 100 km/h in 9,5 secunde si sa atinga o viteza maxima de 221 km/h. Versiunile Insignia ecoFLEX notchback si hatchback sedan vor fi disponibile la dealerii Opel la inceputul verii 2009. O versiune Sports Tourer va fi lansata in aceasta toamna.

'Atunci cand am proiectat Insignia ecoFLEX, am decis sa oferim mai mult decat un simplu autovehicul ecologic. Acesta trebuia sa ofere acelasi nivel ridicat de performanta si la fel de multe tehnologii inovatoare ca si restul autovehiculelor din gama Insignia. La acest pret, pur si simplu nu are niciun competitor real', declara Hans Demant, Director General al companiei Opel.

Tehnologia CleanTech optimizeaza eficienta

Esenta modelului ecoFLEX este reprezentata de versiunea de 118 kW/160 cp a motorului cu patru cilindri 2.0 CDTI de ultima generatie, lansat cu modelul Insignia in iarna trecuta. Acesta este disponibil exclusiv impreuna cu o cutie de viteze manuala cu sase trepte, al carui raport final a fost extins pentru a reduce turatia motorului si consumul de carburant. in plus, indicatorul de schimbare a treptelor de viteza ii semnaleaza soferului momentul in care sistemul de gestionare a grupului motopropulsor considera ca schimbarea treptei de viteza reprezinta o solutie optima in vederea economisirii de carburant.

Mai mult decat atat, in cazul primei si celei de-a doua trepte de viteza s-a optat pentru un raport de transmisie mai scurt, pentru a evita orice deteriorare a capacitatilor de accelerare ale modelului Insignia ecoFLEX. Acesta ajunge de la 0 la 100 km/h in doar 9,5 secunde, o performanta identica cu cea oferita de versiunea standard de 160 cp a motorului 2.0 CDTI.

Motorul modelului Insignia ecoFLEX este prevazut in premiera cu o tehnologie specifica, inovatoare: procesul de combustie CleanTech. Dezvoltat de inginerii GM, acest sistem asigura cel mai redus nivel de consum si de emisii posibil prin intermediul unui sistem electronic cu bucla inchisa. Elementele cheie ale acestei tehnologii de economisire a carburantului sunt noii senzori piezo-rezistenti care masoara presiunea din fiecare dintre cele patru camere de combustie.

Modelul Insignia ecoFLEX atinge o valoare uimitoare a CD de 0,26, ceea ce il plaseaza printre cele mai aerodinamice berline din lume, alaturi de autovehicule mai scumpe ale marcilor premium.

Valoarea coeficientului aerodinamic al modelului ecoFLEX a fost redusa cu nu mai putin de 20 de unitati, comparativ cu cea a unui Insignia 2.0 CDTI standard. La obtinerea acestui rezultat au contribuit cinci modificari majore: rezervorul a fost prevazut cu capace in partea frontala a puntii spate; grila de aerisire superioara a fost inchisa; taietura centrala a spoilerului fata a fost inchisa; inaltimea autovehiculului a fost redusa, iar partea inferioara a radiatorului a fost etansata. In plus, modelul Insignia ecoFLEX este echipat cu pneuri 225/55 R 17 cu rezistenta scazuta, proiectate special de Michelin.

Modelul EcoFLEX este disponibil impreuna cu toate tehnologiile inovatoare de la Insignia

Versiunea ecoFLEX beneficiaza de tehnologiile inovatoare care au facut din Insignia masina anului 2009. sasiul mecatronic nou al modelului Insignia poate fi imbunatatit prin aplicarea inovatorului sistem FlexRide, care sporeste stabilitatea si asigura o amortizare controlata electronic, in timp real. Sistemul FlexRide ii ofera soferului posibilitatea de a alege dintre trei moduri de conducere: in plus fata de setarea 'comfort' standard, aveti posibilitatea de a opta pentru modul 'Tour', mai lejer, sau de a experimenta performanta Insignia ecoFLEX intr-o maniera activa, selectand modul 'Sport', ale carui efecte sunt evidente atat in ceea ce priveste deplasarea, cat si sistemul de directie si raspunsul la apasarea pedalei de acceleratie.

O alta tehnologie inovatoare importanta pentru siguranta si pentru precizia in deplasare este sistemul de faruri bi-xenon de ultima generatie AFL+, care se regleaza in functie de conditiile de trafic predominante, dispunand de noua functii de iluminat diferite. Nu in ultimul rand, pentru sanatatea clientilor Insignia ecoFLEX care petrec mult timp la volan, Opel ofera de asemenea posibilitatea de a alege, la un pret avantajos, scaunele sport ergonomice deosebit de sanatoase pentru spate si certificate ortopedic.

Opel ofera o gama completa de modele ecoFLEX

Noul Opel Insignia ecoFLEX se alatura unei game complete de autovehicule Opel concepute in vederea asigurarii unei mobilitati ecologice. In fiecare familie de modele, versiunea ecoFLEX ofera cel mai scazut nivel de consum de carburant si de emisii de CO2. Modelele EcoFLEX nu sunt disponibile numai in varianta diesel, ci si pe benzina sau gaz natural comprimat (CNG).

'De ani de zile, ne-am asumat angajamentul de a oferi inovatii tehnice accesibile si de a proteja mediul inconjurator la toate nivelurile,' reaminteste Alain Visser, Vicepresedinte Opel. 'Consideram ca aceasta este responsabilitatea noastra sociala, in special acum cand ea devine o dorinta din ce in ce mai puternica a clientilor nostri. Ambele aspecte sunt la fel de importante pentru noi.'

 

Robert Gherghe

 


 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

  • Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Pentru a câștiga o bună parte din vânzările segmentului compact, cei de la Renault au dezvoltat un model complet nou și sofisticat, cu un exterior frumos și un interior high-tech, totul completat de numeroasele sisteme de siguranță

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.5130 :: 17.88MB