No SSO cookie

OFICIAL: Mazda CX-7 facelift diesel

voteaza
(0/ 0)
OFICIAL: Mazda CX-7 facelift diesel
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Mazda CX-7 facelift diesel a fost lansata in Europa.

 
 

Mazda CX-7 este unul din putinele modele care combina designul sportiv si placerea condusului cu spatiul si functionalitatea unui SUV. CX-7 s-a bucurat de succes inca de la lansare, cu aproximativ 190.000 de unitati vandute la nivel global si peste 15 premii castigate. Varianta facelift redefineste caracteristicile modelului, in termeni de design, performante si emotie, evoluand totodata din punct de vedere al confortului si al tinutei de drum. in plus, noua motorizare diesel MZR-CD 2.2 litri se adauga propulsorului pe benzina, ambele respectand normele Euro 5. Pretul de pornire cu toate taxele pentru modelul echipat cu motorul diesel este de 28.290 Euro.

EXTERIOR

La exterior, noul model pastreaza si accentueaza linia spotiva, mostenita de la vechea generatie, aducand si elemente de noutate. Pentru un aspect mai dinamic si mai sportiv, in partea din fata a fost integrata o grila in 5 puncte, iar spoilerul frontal adaposteste noi faruri de ceata. Caracterul premium este de asemenea subliniat, atat grila, cat si pragurile laterale ale versiunii facelift ingloband accesorii cromate. imbunanatirile vizuale continua cu spoilere modificate in partea din spate, atat sub portbagaj, cat si deasupra lunetei. Exteriorul este completat cu noile jante de aliaj de 18” sau 19” (in functie de versiunea de echipare) cu aspect trimdimensional. De asemenea, lista de culori disponibila a fost actulizata cu trei noi nuante - Aluminium Metallic, Stormy Blue Mica si Sparkling Black Mica.

INTERIOR

La interior noua Mazda CX-7 facelift combina functionalitatea si spatiul oferite de un SUV cu ergonomia habitaclului si influentele sportive accentuate. Scaunele din fata sunt ajustabile electric, soferul beneficiind si de memorii pentru reglajul personalizat. Alaturi de noul volan, care a fost redesenat si include mai multe comenzi, bordul a fost acoperit cu materiale mai placute la atingere iar fantele de ventilatie au fost incadrate de inele cromate, sporind senzatia premium a habitaclului. Calitatea este subliniata si de imbinarile perfecte ale materialelor de pe bord, specifice autovehiculelor asamblate in Japonia. Tahimetrul si turometrul au fost, de asemenea, dotate cu indicatoare si cadrane noi, pentru un aspect tridimensional. in functie de versiunea de echipare, CX-7 facelift poate fi dotat cu sistem de navigare, acesta comunicand cu pasagerii prin noul Multi-Information Display (MID), alaturi de care, in dotarile standard se regasesc si radio CD compatibil MP3, inchidere centralizata cu telecomanda, geamuri electrice si aer conditionat automat. in functie de nivelul de dotari doritorii pot beneficia de cruise control, sistem antifurt, senzori de lumina si ploaie, scaune fata incalzite, faruri adaptive bi-Xenon, de tapiterie din piele si de sistemul audio Hi-Fi Bose® cu 8 difuzoare si subwoofer.

MOTOR

M
azda CX-7 facelift se prezinta cu doua motorizari, una noua diesel si cea consacrata pe benzina. Mult asteptatul propulsor turbo MZR-CD 2.2 litri diesel produce 173 CP si un cuplu de 400 Nm, permite accelerarea de la 0 la 100 de km/h in 11,3 secunde si o viteza maxima de 200km/h. CX-7 facelift diesel respecta normele Euro 5 si prezinta un consum combinat de 7,5 l/100 km. La consumul redus contribuie directia asistata electric cu rol si in tinuta de drum semnificativ imbunatatita a noii versiuni.

Motorizarea pe benzina de 2,3 DISI turbo, de asemenea conforma cu reglementarile Euro 5, dezvolta 260 CP si un cuplu maxim de 380 Nm. Mazda CX-7 facelift pe benzina poate atinge o viteza maxima de 211 km/h si accelereaza pana la 100 km in 8,2 secunde. Un rol important in reducerea noxelor pentru acest motor il are catalizatorul unic Mazda care inglobeaza sistemul single-nanotechnology, ce reduce cantitatea necesara de metal pretios.

TEHNOLOGII

Preocuparea Mazda pentru mediu se observa si prin sistemul Single Catalytic Reduction (SCR), care reduce semnificativ noxele din gazele evacuate. SCR purifica gazele arse prin pulverizarea de AdBlue®, o substanta apoasa pe baza de uree, in sistemul de evacuare. Acest proces determina o reactie chimica prin care AdBlue® transforma aproximativ 40% din noxe in azot.

Mazda CX-7 facelift mosteneste un pachet complex de elemente de siguranta si adauga noi tehnologii precum sistemul Rear Vehicule Monitoring (RVM), care permite monitorizarea partii din spate a autoturismului si Emergency Stop Signal (ESS), care semnalizeaza autovehiculelor din spate o franare brusca la viteze mai mari de 50 km/h. Standard, SUV-ul Mazda beneficiaza de asistenta la franare prin ABS, EBD si EBA si de controlul stabilitatii si al dinamicii prin sistemele DSC si TCS, precum si de sase airbag-uri (frontale, laterale si cortina). De asemenea, in functie de versiunea pentru care opteaza, soferul poate beneficia de senzori de presiune a pneurilor si de camera video pentru deplasarea sau parcarea cu spatele. Inginerii Mazda au imbunatatit si tinuta de drum, astfel incat sasiul Mazda CX-7 facelift este cu 5% mai rigid, iar amortizoarele si suspensiile sunt noi.

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1062 :: 22.12MB