No SSO cookie

Noul Seat Exeo vine in Romania la jumatatea anului

voteaza
(0/ 0)
Noul Seat Exeo vine in Romania la jumatatea anului
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Seat va lansa pe piata romaneasca noul model Exeo la jumatatea acestui an. Nu sunt inca disponibile preturile noului model.

 
 

Seat isi extinde gama de produse cu o serie completa, prin modelul  Exeo. Lansarea pe piata, programata pentru prima jumatate a anul 2009, va marca un nou punct de referinta in istoria marcii spaniole, care isi extinde gama de modele spre noi segmente.

 

Seat Exeo este o limuzina eleganta si dinamica, de inalta calitate, care etaleaza o tehnologie de exceptie si reflecta cu fidelitate trasaturile personalitatii Seat: design atragator, caracter sportiv si spirit tanar. Pentru prima data, Seat este reprezentat si in sectiunea premium a clasei medii. Limuzina cu o lungime de 4,60 metri imbina un design dinamic si elegant cu un confort ridicat si cu performante de rulare care se remarca prin agilitate si siguranta.

 

Noul Exeo aduce o gama de motorizari noi, care conving in aceeasi masura prin rentabilitatea deosebita si printr-un comportament remarcabil la rulare. Modelul cu un pret atractiv deschide pentru prima data accesul la clasa superioara pentru clientii atrasi de modelele marcii spaniole.

 

Referindu-se la potentialii cumparatori ai noii masini, presedintele Seat, Erich Schmitt, a declarat: 'Exeo este destinat soferilor dinamici si sportivi din segmentul automobilelor de clasa medie. in plus, dispunem acum de un automobil pentru actualii clienti ai clasei compacte care vor o masina de dimensiuni mai mari. Exeo reprezinta o alternativainteresanta si pentru conducatorii de masini de firma, care pe langa calitate vor sa se simta bine la volan dar sunt atenti si la costuri, consum si emisii'.  Noul Exeo va fi disponibil initial cu trei motoare pe benzina (102 CP pana la 200 CP), precum si cu doua propulsoare diesel cu injectie directa, echipate in serie cu filtru de particule diesel (143 CP si 170 CP). Patru dintre aceste cinci motoare mizeaza pe tehnologia turbo. Aceasta inseamna mai multa putere si un consum redus de combustibil datorita masurilor de downsizing. Din noua generatie de motoare diesel cu tehnologie Common-Rail fac parte cele doua propulsoare TDI. Toate motoarele modelului Exeo, disponibil in versiunile de echipare Reference, Style si Sport, respecta normele de poluare Euro 5. Consumul redus al limuzinei sport este evident pe versiunea de top care dezvolta o putere de 200 CP: propulsorul pe benzina cu supraalimentare, care dezvolta la 1.800 un cuplu de 280 newton-metri, si un consum de numai 7, 7 litri la 100 km. Denumirea aleasa de constructorul iberic ilustreaza foarte bine aspiratiile brandului mediteranean, „Exeo” fiind un derivat al latinescului „Exire", tradus prin expresia a iesi din tipare, a merge dincolo de limite'.

 

Limuzina din clasa medie este produsa la fabrica din Martorell, Spania. In numai 18 luni au fost efectuate lucrarile de pregatire a productiei noului model, urmand sa ofere in scurt timp calitatea maxima dublata de o productivitate ridicata. Capacitatea maxima de productie din punct de vedere tehnic este de pana la 450 de unitati Seat Exeo pe zi.

 

Noul model de top al producatorului spaniol este un Seat tipic, lucru care se remarca in special in sectiunea frontala si posterioara a automobilului. Imaginea de ansamblu reflecta nivelul calitativ foarte ridicat al noii limuzine. Prin modelul Exeo, Seat si-a ridicat mult standardele catre calitate, lux si confort, atat la exterior, car si la capitolul design interior. Si echiparea  standard a versiunii de baza „Reference" include o serie intreaga de detalii importante, precum sapte airbaguri, ABS, ESP cu sistem de asistenta la franare (HBA) si sistem de control al tractiunii (TCS), senzor pentru controlul presiunii in pneuri, tetiere active pentru locurile din fata, sistem Climatronic cu 2 zone de reglare a temperaturii, sistem audio „CD 2" cu MP3-drive, inchidere centralizata cu telecomanda, precum si geamuri actionate electric fata spate.

 

Optional sunt disponibile caracteristici precum airbaguri laterale suplimentare pentru locurile din spate, sisteme moderne de informare si entertainment cu diferite conexiuni electronice (MP3, iPod, USB, Bluetooth), trapa, faruri bi-xenon cu lumini de drum si faruri adaptive de viraj sau diferite variante de jante din aliaj usor pana la jante de 18 toli. in acelasi timp, 14 culori ale caroseriei ce pot fi combinate cu sase linii de echipare la interior.

 

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0957 :: 17.79MB